ihme tyyppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä ei

Vieras
nettideittailussa...kirjotti eka mulle,vaikutti kivalta ja vastasin ja sit muutama viesti vaihdeltiin ja nyt olis sen "vuoro" vastata kun kirjotinn sille ja tietysti oli myös kysymyksiä niin nyt se ei oo ees vastannut,nytkin on linjoilla niinkuin minäkin mut ei vaan vastaa ja silti kertonut et tunnun mukavalta ja olis kiva tutustuu. No miks helvetissä ei sit vastaa?? en mä rupee olee se joka kokoajan kirjottaa eka varsinkin kun olen esittänyt muutaman kysymyksenkin ni luulis nyt et tajuis vastata.

Kysyit liian vaikeita, ei oo kuitenkaan kiinostunut, löysi jonkun muun tai onkin varattu.

[QUOTE="vieras";27197040]Yleensä noilla on useampia kierroksessa, joille siellä kirjotellaan. Tai mistäs mä tiedän kun en ole tollasessa..[/QUOTE]

No siis kirjottelen minäkin useamman kanssa,ei se mitään tarkoita et pitäs olla vaan yks jolle kerrallaan kirjottelee mutta kun ihmettelen et eilen illalla vielä kirjoteltiin kun illan viimenen viesti oli mun kirjottama ni nyt ei ole vastannut vaikka nytkin ollaan kumpikin linjoilla.

Yhteistyössä