Ihme pieniä patteja nousee iholle ja ne kutiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Mä olen koittanut löytää netistäkin kuvia, jos ois samanlaisia patteja/näppylöitä mitä mulla. Ensimmäinen sellanen tuli varmaan jo 5-7v- sitten toiseen pohkeeseen. Nyt niitä ruvennut tulemaan lisää!! Toinen käsivarsi, toiesen jalan reisi ja toisen jalan takareisi. Siis niihin tullut 1 sellanen samanlainen. Ekaksi se kutiaa, ennenkuin kunnolla edes noussut esille. Sitten rauhoittuvat(paitsi yksi) ja muuttuvat enemmän ihonvärisiksi, paitsi tuo yksi mikä myös kutiaa ja on enempi punainen.
Voisko olla ihosyöpää tai jotain muuta kamalaa?? APUA! Aion mennä lääkäriin niitä toki näyttämään, kun on lakanyt niin vaivamaan, et mitä ovat...

Juu mulla on kanssa välillä aina sama vaiva ja sitten häviävät näppylät ihan itsekseen kuitenkin. Neuvolassakin olen näyttänyt eivätkä ole mitään siihen osanneet sanoa. Lääkärissä en viimeksi muistanut mainita, kun sillä hetkellä niitä ei ollut. Mulle nuo näpyt saattaa tulla melkein mihin vain paitsi kaulaan ja kasvoihin.

Mulle on nyt viime kuukausien aika, silloin tällöin "ei joka päivä eikä joka viikko" ollut samaa. Mulla alkaa näköjään hirmuisella kutinalla lähinnä kyljissä ja koko selän alueella. Kutinan alkamisen jälkeen nousee noin 1-3cm kokoisia palloja ja niitä on ryhmissä ja siellä sun täällä. Juuri niinkuin "sh(vierailija)" kyseli. Ja ne häviävät yleensä itsekseen n. 5-10 tunnin sisällä. Ja muutaman kerran on tullut huuleen, saman aikaisesti kun muutkin patit, paitsi patti tulee huuleen ilman kutinaa.
Kiva ois tietää mistä johtuu, kun paikkakunnan oma lääkäri ei ottanu kovin vakavasti.

Yhteistyössä