ihme nukkumisvaihe??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..,,

Vieras
Eli tilanne on se, että poika on nyt alkanut olemaan jotenkin tosi kova nukkuja/lepääjä. Ikää 1.5v. Menisi jo 10:ltä aamulla sänkyyn(tai siis meneekin itse) ja siellä sitten makoilee ja pyytää äitiä kanssa viereen. Välillä nukahtaa yksinään sinne. Sitten iltapäivästä haluaa taas omaan sänkyyn ja meneekin ja taas saattaa nukahtaa yksinään. MIkähän vaihe tällainen on, että tekee mieli olla vaan sängyssä? Tätä on nyt kestänyt viikon kaksi.. Ihan virkeältä poika vaikuttaa eikä sairastumisen merkkejäkään ole..Onko tekemistä liian vähän kenties?

Meillä ei ollut tollasta mutta pojan ollessa samanikäinen, 1,5-vuotias, hän nukkui todella paljon. Illalla meni klo 19:30 nukkumaan ja saattoi herätä vasta kahdeksalta aamulla, kerran nukkui yhdeksään. Tämän lisäksi hän nukkui vielä 2-2,5h päiväunia! No, mutta sittenpä tämä vaihe kyllä meni ohi...

käytössä? Meillä tyttö kanssa sekä päikyille että iltaunille juuri tuon ikäisenä ja aina siihen asti kun tutti oli käytössä talutti mut pinniksen viereen ja sanoi että nukkuun. ja sitten laittoi onnellisena tutin suuhun ja alkoi nukkumaan:) meillä tuttia ei siis käytetty muuten kun nukkuessa. tutista luopumisen jälkeen on ollut vähän haastavampaa tuo nukahtaminen:D

tutti, tuollahan se sängyssä lojuaa. Olen miettinytkin sen merkitystä, mutta nukkuupahan vielä sitten muksu hyvin. Välillä vaan tosiaan nukkuisi aika pitkiä aikoja päivästä ja on tutitkin piilotettava, ettei koko ajan olisi nukkumassa.Meillä kun siirrytty jo isojen sänkyyn niin tosiaan löytyy välillä nukkumasta omasta huoneesta vaikka vaan hetken olen ollut muuta tekemässä

Yhteistyössä