ihme kohtaus viimeyönä

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
vv
päähän pisti ihan julmetusti takaraivoon, vasen puoli kasvoista pisteli älyttömästi ja koski ihan hirveesti. olo oli ihan kummallinen. sitten kipupiste siirty ja tuntu ihan kun olis olkapää ja hartiat ollu tulessa. pitkään pyörin sängyssä ja välillä istuin, mietin jo et pitääkö mieskin herättää.... no se meni lopulta ohi ja kävin takas nukkumaan. pelästyin jo et tuleeko taas kasvohalvaus, 1,5v sitten oli, heräsin sillon aamulla ja toinen puoli kasvoista ei enää toiminu.....
 
huh
kannattaisko ottaa vakavasti. Ja mennä hetimiten lääkäriin... ite en ainakaan jäis kuulostelemaan, jos on jo aiemmin halvaus ollut. Tiedät varmasti jos on joku tukos verenkierrossa niin liuotushoito pitää aloittaa hetimiten.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
kannattaisko ottaa vakavasti. Ja mennä hetimiten lääkäriin... ite en ainakaan jäis kuulostelemaan, jos on jo aiemmin halvaus ollut. Tiedät varmasti jos on joku tukos verenkierrossa niin liuotushoito pitää aloittaa hetimiten.
no mistä mulle tukos olis tullu????
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
kannattaisko ottaa vakavasti. Ja mennä hetimiten lääkäriin... ite en ainakaan jäis kuulostelemaan, jos on jo aiemmin halvaus ollut. Tiedät varmasti jos on joku tukos verenkierrossa niin liuotushoito pitää aloittaa hetimiten.
no mistä mulle tukos olis tullu????
Suosittelen myös lääkärikäyntiä.
 
ttttt
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
kannattaisko ottaa vakavasti. Ja mennä hetimiten lääkäriin... ite en ainakaan jäis kuulostelemaan, jos on jo aiemmin halvaus ollut. Tiedät varmasti jos on joku tukos verenkierrossa niin liuotushoito pitää aloittaa hetimiten.
no mistä mulle tukos olis tullu????
Ootko tyhmä ap?


Tukos voi tulla kelle vaan ja milloin vaan. Ei se katso ikää, aikaa, paikkaa, statusta.

Mutta tod.näk. sulla on jokin lihasjumi aiheuttanut noi oireet tai epäspesifinen migreeni.
 
vieras
Jos sinulla on historiassa halvausta, niin silloin nuo oireet kyllä pitäisi ottaa vakavammin, kuin pelkkänä ohimenneenä kipuna. Suosittelen vahvasti soittamaan aikaa, jolloin he sielä päässä arvioivat hoidon tarpeen. Kuulostaa aivoverenkierron häiriöltä. Onko sinulla aikaisemmin todettu migreeniä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sinulla on historiassa halvausta, niin silloin nuo oireet kyllä pitäisi ottaa vakavammin, kuin pelkkänä ohimenneenä kipuna. Suosittelen vahvasti soittamaan aikaa, jolloin he sielä päässä arvioivat hoidon tarpeen. Kuulostaa aivoverenkierron häiriöltä. Onko sinulla aikaisemmin todettu migreeniä?
mulla migeeni johon estolääkitys....
 
Itse en aikailis lääkäriin menon kanssa. Mene ja heti!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nuiden oireiden kanssa ei ole leikkimistä, tiedän kun kummallakin vanhemmista on ollut saman tyyppisiä oireita ja lopulta tullut paha tukos aivoihin. NuO ovat aina vakavasti otettavia oireita!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vieras
Eikös sitä sanota, että naisten sydänkohtaus oireet ilmenee mitä kummallisimmilla tavoilla, ei lainkaan vasemman käden puutumisena kuten miehillä. Jos se oli joku sydän-peräinen juttu. Lääkäriin mars!
 
sh
Oliko huimausta, näköhäiriötä, KOVAA päänsärkyä???Kasvohermo sulla tod.näk. temppuilee kuten aikaisemminkin aiheuttaen siloin kasvohalvauksen. Siinä siis hermo on pinteessä, ei kyse verisuonitukoksesta. Lekuriin mars!!!
 
ap
joo lääkärissä käyty. toisen puolen hartia lihas jumissa. aiheutti kauheen päänsäryn ja kasvojen puutumisen. osa syynä migreeni.
parin päivän burana kuuri.... en tiedä pitäskö käydä fysioterapiassa????
edellinen kasvohalvaus johtu muuten borrelioosista....
 

Yhteistyössä