Ihme juttu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Voiko kännykkälinjat seota tai siis voiko kahden liittymän väliseen puheluun ilmestyä kolmaskin puhuja jonkin teleoperaattorisekaannuksen vuoksi?

Meille kävi eilen niin, että soitin kotimatkalta miehelle, että olen tulossa kotiin. Mies vastasi ja melkein heti linja sulkeutui. No, soitin uudestaan, kun en tiennyt loppuiko mieheltä akku vai katkesiko puhelu muuten vaan. Autossa pauhasi musiikki ja korjasin hands-freen asentoa ja samalla puhelimesta kuului vanhemman vieraan miehen puhetta kuuntelemastani musiikista. Olin ihan ällikällä lyöty ja tarkistin puhelimesta kenelle soitin. Linja oli auki mieheni nimellä. Huhuilin haloota puhelimeen ja vieras vastasi kuuluuko? tätä x2, jolloin löin luurin korvaan. Kerkesin jo pelästyä, että kenellä pirulla on miehen puhelin vaikka itse äsken vastasi. Kotona odotti mies pojan kanssa, akku oli loppunut ensimmäisen puhelumme aikana ja puhelin oli latauksessa kiinni. Kun mies myöhemmin avasi puhelimen oli hänen vastaajaan tullut minun numerostani puhepostiin viesti, missä minun kanssa jutellut vieras mies tivasi sitä kuuluuko osuutta, mutta mun vastauksia ei kuulunut. Mitä pirua?

Eikä siis ole provo, huomenna menen mielenkiinnosta operaattorin puheille, ellei teillä ole loogista selitystä tälle.

Kerran soitin anopille ja taustalta kuului sellaista hälinää kuin olisi ollut kaupassa tai jossain.Anoppi ei kuulllut mua ja katkaisin puhelun.Soitin uudestaan ja kotona oli ollut.Sanoi samaa että kuului jotain meteliä taustalta mutta ei mun ääntä.

Niin no, itse soitin miehelle, mikä näkyy loki tiedoissa, joten laskutus saa pelata (onneksi oli työpuhelin ;)) Mutta ongelma onkin se, miksi jouduin keskustelemaan vieraan miehen kanssa ja miksi sen miehen ääni kuuluu mieheni vastaajassa minun puhelimesta soitettuna, muutei minun ääni? Hassua, mutta samapa kai tuo.

Yhteistyössä