ihme hommaa...

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
höh
On tämä kans ihme hommaa, kun nyt on jo viikon ajan supistellut. Jonakin päivänä enemmän ja jonakin päivänä vähemmän, joskus kivuliaammin ja joskus taas ei niin kivuliaasti. Sittenpäs levossa taas ei mitään eli yöt saan nukkua ihan rauhasa, sen mitä puutumisilta pystyy. Aina päivällä ajattelen, että jospas ensi yönä tulisi lähtö, mutta ei......
Saas nähä supisteleeko tänä päivänä.

Neuvolasa viime viikolla sanottiin, että ne supistukset lyhentää tota kohdunkaulaa. Synnytystapa-arviosa viikolla 34+4 oli kohdunkaulaa jäljellä vielä 3 senttiä. Kuin kauan yleensä menee, että kohdukaula häviää? Nyt mennään viikolla 37+4.

Kuten varmasti moni muukin on asian huomannut, niin odottavan aika on pitkä. :whistle:
 
Randy
Niin joo, tosiaan, odottavan aika on pitkä. Mulla nyt menossa rv 41+2 ja oon odottanut täyspäiväisesti jo suunnilleen siitä asti kun 37 viikkoa tuli täyteen. Sillon aattelin että jos menee yli la:n, mä tuun hulluks, ja täällä sitä vaan edelleen odotellaan. Supistuksia on ollut (kivuliaita ja kivuttomia) jo kolmisen viikkoa. Joskus herään niihin jopa öisin ja sitten jää aina odottamaan seuraavaa kello kädessä että josko tänään olisi synnytyksen aika. Sitten pettyneenä aamulla herää ja huomaa jossain vaiheessa nukahtaneensa. Supistusten lisäksi limatulppa/a tuli yli 2 viikkoa sitten(ainakin oon melko varma että oli sitä) ja neuvolassa sanottiin jo noin 1,5 viikkoa sitten että nyt on vauva niin alhaalla että seuraavaksi tulee ulos. Kohdun kaulan ym. tilanteesta ei tietoa kun viimeisestä lääkäriajasta on jo yli kk.. Toivoisin vaan että tulisi nyt, niin ei tarvitsisi käynnistää.. Tsemppiä kaikille odottajille ja koittakaahan rentoutua vaan niin kyllä se sieltä joskus tulee! :hug:
 

Yhteistyössä