Ihme että oon nuo pojat saanut kouluikäiseksi ilman jäähypenkkiä *jorinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitä sä teit, kun mukulat ei kuuntele, tottele ja meteli van yltyy ja kohta nähdään verta?

Taisin karjaista,kyllä ne aina lopetti kun tarpeeksi suuttui,kun ne huomas että olen tosissani kilahtamisen partaalla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Olen luullut olevani ainoa ( talla palstalla ), joka ei ole koskaan kayttanyt jaahypenkkia rangaistuksena...

Sitä ei ollut lanseerattu vielä 90-luvun lopussa, kun meilläkin oli lapset pieniä :D Meillä joskus käskettiin kiukkuilijan istua olohuoneen sohvalla, mutta ei saanut lukea Aku Ankkaa, se tehosi tosi hyvin. =)

Minä en varmasti osais hoitaa lapsia ollenkaan, enkä olla raskaanakaan, mun lapset jo aikuisia, kuopus tosin vasta 10v.
Eikä uskois, että pph olen ja ihan ammattitutkinnon suorittanut.

Ainakaan en osais pientä vauvaa ruokkia.

Alkuperäinen kirjoittaja mummimamma:
Minä en varmasti osais hoitaa lapsia ollenkaan, enkä olla raskaanakaan, mun lapset jo aikuisia, kuopus tosin vasta 10v.

Sama juttu siis tuossa vauvan ruokkimisjutussa,kaveri toi 10kk vauvan mulle päiväksi ja nolona kyselin mitä tää mahtaa milloinkin syödä :ashamed: :D ja koska mä laitan sen sit nukkumaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kerran olen pikkusen pistänyt jäähylle, en oikein tykkää siitä metodista. Mieluummin jatkan valitsemallani tiellä -maalaisjärjellä ja äänijänteillä- :xmas:

Mä en varmaan osaisi käyttää koko jäähyä,enkä siihen todennäköisesti ees alkaisi,mua aina säälittää ohjelmissa kun ne pikkuset istuu jossain portailla :/ Kun mun mielestä 3 vanha(pahin uhmisikä muistaakseni) on nykyään katsottuna ihan vauva vielä :D

Minäkin olen pitkään ollut hurskaan tietämätön jäähypenkistä. Jos en olisi siitä televisiosta kuullut, olisin luullut, että se on yhtä julma konsti kuin nurkassa seisottaminen. (meillä eivät lapset tajunneet nurkassa seisomista rangaistukseksi ja siksi se jäi käyttämättä )

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minäkin olen pitkään ollut hurskaan tietämätön jäähypenkistä. Jos en olisi siitä televisiosta kuullut, olisin luullut, että se on yhtä julma konsti kuin nurkassa seisottaminen. (meillä eivät lapset tajunneet nurkassa seisomista rangaistukseksi ja siksi se jäi käyttämättä )

Samat mielipiteet juuri tuosta nurkassa seisomisesta täälläkin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Sama juttu siis tuossa vauvan ruokkimisjutussa,kaveri toi 10kk vauvan mulle päiväksi ja nolona kyselin mitä tää mahtaa milloinkin syödä :ashamed: :D ja koska mä laitan sen sit nukkumaan :laugh:

Nykyään taitaa nuo ohjeetkin olla ihan erilaisia, kuin oli vielä v-79, kun sain esikoisen.
Silloin alettiin jo parikuisena antaa hedelmä-ja vihannesoseita, mansikkaakin sai antaa jo vauvalle. Samoin maksaruokaa annoin jo 5kk, ja nykyään sitä ei saa alle vuoden ikäiselle antaa ollenkaan.

Hauska juttu oli, kun olin tytön lapsia hoitamassa eräänä iltana, siellä kohta 4v. ja reilu puolen vuoden ikäinen vauva. 4v. oli huolissaan, että osaako mummi vaihtaa vauvalle vaippaa ja aloikin antaa neuvoja vaipanvaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Mummimamma :
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Nykyään taitaa nuo ohjeetkin olla ihan erilaisia, kuin oli vielä v-79, kun sain esikoisen.
Silloin alettiin jo parikuisena antaa hedelmä-ja vihannesoseita, mansikkaakin sai antaa jo vauvalle. Samoin maksaruokaa annoin jo 5kk, ja nykyään sitä ei saa alle vuoden ikäiselle antaa ollenkaan.

Hauska juttu oli, kun olin tytön lapsia hoitamassa eräänä iltana, siellä kohta 4v. ja reilu puolen vuoden ikäinen vauva. 4v. oli huolissaan, että osaako mummi vaihtaa vauvalle vaippaa ja aloikin antaa neuvoja vaipanvaihtoon.

Ihana :D

Yhteistyössä