IHKA ekaa kertaa etelään!!!!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Olen _onnellinen_. En ole koskaan käynyt etelässä ja se on ollut haaveena jo pitkään ja nyt mun rakkaat vanhemmat toteuttaa sen haaveen. Ovat olleet naimisissa ensi vuonna 30 vuotta, joten sen kunniaksi tämän halusivat meidän hyväksi tehdä.

Minä, ja kaksi sisarustani perheinemme saimme joululahjaksi reissut Espanjaan :heart: Lähdemme sinne 13 hengen porukalla(äitini ja isäni ja mummomme tulee myös mukaan) ja NYT kaipaisinkin isosti kommentteja pienten lasten kanssa lentokoneessa matkustamiseen.

Lento kestää n. 4h ja oma tyttäremme on 3 vuotias. Sen lisäksi mukana on lapsia :2 x 2v, ja 7kk ikäinen vauva. MITEN SAADA lapset pysymään paikallaan?

Lento ei lähde yötä vasten, joten emme voi jättää senkään varaan että lapset nukkuvat... Kyllä jännittää mutta olen NIIN onnellinen! :)

Saattoi tulla sekavaa tekstiä mutta sen lisäksi että hehkutan maailman mahtavinta joululahjaa, suurin tarkoitukseni tämän kirjoittamiseen olisi kokeneilta hyviä vinkkejä mitä pitää matkalla lasten kanssa ottaa huomioon!

Kiiiitos :)

Ota leluja mukaan, tehtäväkirjoja tai kuvakirjoja, dvd - soitin jos saavat katsoa jotakin filmiä =)

Ja saa siellä lapset liikkua jos ei tarvi pitää turvavöitä kiinni i =)

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Ota leluja mukaan, tehtäväkirjoja tai kuvakirjoja, dvd - soitin jos saavat katsoa jotakin filmiä =)

Saako koneessa pitää läppäriä?

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Saa, kunhan ei ole nettiyhteydet päällä. Nousuissa sekä laskuissa oltava kiinni. LUonnollisesti.

Mulla edessä n.15h lento neljän kuukauden kuluttua tuon vajaan 2v:n kanssa. Voi olla aikamoista ettenkö sanoisi.

Matkalle otan kannettavan dvd-soittimen, kirjoja, paperia, kyniä, pillimehua+muuta evästä (pienille saa ottaa pilttipurkit mukaan). Noilla on pärjättävä.

Ja ei taatusti pysy paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Saa, kunhan ei ole nettiyhteydet päällä. Nousuissa sekä laskuissa oltava kiinni. LUonnollisesti.

Mulla edessä n.15h lento neljän kuukauden kuluttua tuon vajaan 2v:n kanssa. Voi olla aikamoista ettenkö sanoisi.

Matkalle otan kannettavan dvd-soittimen, kirjoja, paperia, kyniä, pillimehua+muuta evästä (pienille saa ottaa pilttipurkit mukaan). Noilla on pärjättävä.

Ja ei taatusti pysy paikallaan.

Luojan kiitos läppärin saa ottaa mukaan, sillä tytön saa kyllä vaikka penkkiin teljettyä jos vain piirretyt pyörii nenän edessä ;) Siskoani en tosin kadehdi kun hänellä on 2 vuotiaan lisäksi vielä 7 kk ikäinenkin ...

Huh, sinulla on kieltämättä tulossa melkoinen kokemus ... 15 h.. kääks!

kuulostaa oikein ihanalta joululahjalta!! =)

me ollaan ton pitusia lentoja tehty muutamia kertoja ja hyvin on selvitty ihan leluilla, piirustusjutuilla, kirjoilla, satukasteilla ja kannettavalla cd-soittimella ja välipaloilla ym..

Mutta me ollaan helmikuussa lähdössä Thaimaaseen kun isäpuoli antoi lahjaksi mulle ja tytölle sekä veljen perheelle... mukaan lähtee oma 3-vuotiaani sekä veljen melko vilkkaat ja haasteelliset 5- ja 7-vuotiaat... :whistle:

Yhteistyössä