Ihastunut vanhempaan mieheen<3<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
Apua.. Olen 24-vuotias ja ihastunut 38-vuotiaaseen mieheen.
Olen yrittänyt työntää ajatusta mielestä kaikin tavoin, mutta hän on mielessäni lähes koko ajan. Meillä kummallakin on ollut vaikeeta lähivuosina.
Hän on aivan ihanan kohtelias ja hyväsydäminen.
En tiedä pitäskö mun vaan yrittää pyyhkiä mielestä koko ihminen vai katonko rauhallisesti eteneekö tää tästä oikeesti.

Niin ikää vaan tässä ajattelin. En ole ennen ikinä ihastunut noin paljon vanhempaan mieheen, niin en oikeesti tiedä edes onko tällainen ikäero yleisesti ottaen "sallittua". Asutaan pienellä paikkakunnalla ja työn puolesta pakko miettiä vähän mitä ihmiset ajattelee, vaikka loppujen lopuksi päätöksen teenkin itse:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, mun miehellä oli just 14 v. nuorempi nainen/vaimo, joka sitten 6 v jälkeen lähti kävelemään. Meillä ikäeroa 2,5 v.

No miepä tunnen pariskunnan, jolla on ikäeroa 15 vuotta, ja ovat olleet jo 20 vuotta onnellisesti yhdessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja rane:
No jos mies kokee ikäryhmässään alemmuutta ja nainen kaipaa isähahmoa, niin homma toimii varmasti paremmin kuin normaaleissa tasa-arvoisissa suhteissa.

Mä kaipasin OIKEAA miestä ja mun mies on 21 v vanhempi ja hyvin menee. Kohta mennyt jo 10 v :)!

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton:
Niin ikää vaan tässä ajattelin. En ole ennen ikinä ihastunut noin paljon vanhempaan mieheen, niin en oikeesti tiedä edes onko tällainen ikäero yleisesti ottaen "sallittua". Asutaan pienellä paikkakunnalla ja työn puolesta pakko miettiä vähän mitä ihmiset ajattelee, vaikka loppujen lopuksi päätöksen teenkin itse:)

Joko tämä on provo tai sitten sulla on itsetunnossa häikkää..

Jos olet sinkku, et kyselisi mielipiteitä, onko sallittua tms..

Olet aikuinen nainen ja teet omat päätöksesi ilman muiden hyväksyntää ja ilman, että vedät työn tähän mukaan.

Elätkö elämää muiden sääntöjen ja halujen mukaan vai omasi?

Ei tuo nyt niin iso ikäero ole. Itse olen vakavasti harkinnut seurustelua 20v vanhemman miehen kanssa. Jos olisi natsannut niin en kyllä olisi antanut iän estää. Ikäeroon eivät ole kaatuneet ne jutut, vaan ihan muihin asioihin.

välttämättä sinkku ole! Minunkin mies asuu toisella paikkakunnalla viikot ja on helppo esittää sinkkua ja vokotella naisia. Niinhän tuo on kylmennyt ja ilkeäksi tullut. Tiedoksi vain, että on sitten narsisti ja väkivaltainen, että tsemppiä!

Mulla on itseäni 10 vuotta vanhempi mies, tavattiin, kun itse olin 32-vuotias. Ja kyllä minä jouduin kovasti miettimään ikäeroa, vaikka mieheen ihastuin niin, että jalat meni alta. Eli minusta on ihan normaalia kysellä ja jutella asiasta.

Lisäksi parikymppisenä, en varmasti olisi niihin kolmekymppisiin edes katsonutkaan.

Meitä kuitenkin yhdisti niin moni asia, että yhteen jäätiin.

Yhteistyössä