ihastunut naiseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
tällä palstalla tuntuu saavan vastauksen kaikkeen.. :D

mä oon hukassa. tapasin ihanan tyypin ja ihastuin. se vei jalat mun alta. mä en vaan käsitä sitä, koska tää tyypi on nainen. enhän mä tykkää naisista siinä mielessä! en tiedä onko tää jotain ohimenevää vai mitä, mutta mä en ikinä oo tuntenu näin voimakkaasti ketään kohtaan...

ajatukset on jotenkin ihan sekasin. kohtalotovereita?

Olen ollut ihastunut moneen naiseen ja se on ollut oikein mukavaa, koska tuskin kukaan on arvannut. Mieheen ihastuminen aiheuttaa suurempaa tuskaa, koska sitä joutuu peittämään, ellei molemmat ole vapaita. Tai ainakin minä joudun, jotkut toimii toisin.

me ollaan molemmat vapaita. ja vietetään aikaa yhdessä. ja mulla ei oo mitään homoja/lesboja vastaan, niitä löytyy ystäväpiiristä paljon. en vaan koskaan oo ajatellu syttyväni naisista. jotenki vaan tunteet on niin kauheen voimakkaita.. :/

ja kun me ollaan yhdessä, mä en ajattele et se on nainen. on vaan tosi hyvä olla. ja tuntuu oikeelta. ei vissiin pitäis kelata tätä liikaa...

Vaikuttaa siltä, että oot tavannu sielunkumppanin. Tosi hienoa, kaikki ei pääse kokemaan tuollaista koskaan! Onhan se varmaan aluksi outoa kun järjellä ajattelee, mutta vaikka itseni heteroksi luenkin, niin oon aina ihastunu ensin henkilöön, en sukupuoleen. Voisi jopa olla mahdollista, että joskus itsekin ihastuisin naiseen (mikä olisi kamalaa, mutta vain siksi koska olen naimisissa ja rakastan miestäni...enkä haluaisi ihastua toiseen)!