Ihastunut kaverin mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin jo hieman ihastuksissa kyseiseen tyyppiin ennen kuin tutustuin hänen tyttöystäväänsä. Itse olen koko ajan ollut parisuhteessa ja lapsikin on.

Eilen sitten sain hieman vastakaikua tältä mieheltä ja nyt en tosiaan saa häntä mielestäni, vaikka jo jossain vaiheessa kesää onnistuin unohtamaan.

Tiedän että kyseessä on "vain" ihastus, jonka takia en aio rikkoa omaa perhettäni. Kaverini ja tämän miehen suhde ei taas ole kovin hyvällä pohjalla.

Älkää tuomitko minua vaan antakaa vinkkejä miten päästä eroon näistä fiiliksistä. Ei tosiaan helpota se, että nyt tiedän että tunteita on vastapuolellakin :(

Unohda, unohda, unohda. Ei ole helppoa. Älä ainakaan ota mitään kontaktia kyseiseen mieheen ja pyydä häntäkin lopettamaan yhteydenpito mikäli sellaista on. Sitten vaan komennat itseäsi aina kun huomaat ajattelevasi häntä. Kyllä se ajan kanssa menee ohi.

[QUOTE="vieras";21964883]Unohda, unohda, unohda. Ei ole helppoa. Älä ainakaan ota mitään kontaktia kyseiseen mieheen ja pyydä häntäkin lopettamaan yhteydenpito mikäli sellaista on. Sitten vaan komennat itseäsi aina kun huomaat ajattelevasi häntä. Kyllä se ajan kanssa menee ohi.[/QUOTE]

Samaa mieltä varsinkin,jos tällä miehellä on lapsia,ei kannata perhettä rikkoa.Ihastumisen takia!

Voi kun osais unohtaa. Ollaan aika paljon tekemisisssä ja vähintään kerran viikossa jutellaan. Koko ajan on ollu ihmejännite miedän välillä.

Väkisinkin miettii, että entä jos tuo on kuitenkin se oikea. Oma mies on ihana ja rakastan häntä paljon, mutta ehkä just lapsentulo ym. on vienyt kipinän pois. Lisäksi tän ihastuksen vuoksi löydän omasta miehestä vikoja, joita hänessä ei kenties edes ole.

Tiedän kyllä että se kipinä sammuisi sitten uuden miehen kanssakin, joten aion hillitä itseni.

Lisäksi tän ihastuksen vuoksi löydän omasta miehestä vikoja, joita hänessä ei kenties edes ole.

Ihastuksessasi voi olla paljon suurempia vikoja kuin nykyisessä miehessäsi, et vain tiedä niistä. Varmasti myös omassa miehessäsi on sellaisia hyviä puolia, joita ihastukseltasi puuttuu. Lisäksi ihastuneella ihmisellä ei ole kykyä ajatella asioista järjellä, tunteet sotkevat niin paljon asioita. Ollaan kirjaimellisesti ne ruusunpunaiset lasit silmillä.

On kaksi vaihtoehtoa. Voit yrittää hillitä itsesi ja kärvistellä, tai sitten voit panna sitä. Joka tapauksessa sude mieheesi on katkolla.

Tuo onkin kamalaa että koko ajan henkisesti petän miestäni. Mutta tuo unohtamisjuttu on niiiin vaikeaa kun ollaan niin paljon tekemisissä. Jos mun pitäs olla näkemättä ihastusta, pitäs ekaks muuttaa, ja laittaa välit kokonaan kaveriini poikki. Samoin oman mieheni pitäs lakata olemasta tekemississä ihastukseni kanssa. Eli vaikeaa on :(

Onko kellään ollu vastaavaa ja mikä auttoi.

Ja en aio panna

Mulla on muuten täysin identtinen tilanne, mutta olen itse sinkku. Teinkin aloituksen täällä asiasta pari päivää sitten.
Eilen taas näin miestä ja kun olin humalassa, virnuilin jotain hänelle. Mitään ei varmaankaan tule koskaan tapahtumaan nyt kun tutustuin miehen emäntään paremmin, en voisi tehdä pahaa hänelle vaikka suhde voikin huonosti.
Jos he joskus eroavat ja ihastusta vielä on, niin katson asiaa sitten uudestaan.

Tuo onkin kamalaa että koko ajan henkisesti petän miestäni. Mutta tuo unohtamisjuttu on niiiin vaikeaa kun ollaan niin paljon tekemisissä. Jos mun pitäs olla näkemättä ihastusta, pitäs ekaks muuttaa, ja laittaa välit kokonaan kaveriini poikki. Samoin oman mieheni pitäs lakata olemasta tekemississä ihastukseni kanssa. Eli vaikeaa on :(

Onko kellään ollu vastaavaa ja mikä auttoi.

Ja en aio panna

Et aio niin. Siihen se vain ajautuu tooodella helposti. Ihastumisen ja rakastumisen tunteet ovat erittäin vaikeasti hallittavia - ei vain pysty muuttamaan niitä vaikka haluaisi. Tottahan uusikin mies arkipäiväistyisi aika pian ja olisit taas saman ongelman edessä. Lisäksi olisi aiheutettu myös paljon surua.

Ite kanssa ihastuin kaverin mieheen...tai mieheen jo ennen kun hänen avokista tuli kaverini.
Sitten sain selville että miehellä myös ihastustunteita minuun joten flirttailua puolin ja toisin...pidin ystävyyttä kuitenkin tärkeämpänä ja tietysti omaa miestäni.

Kaverin juttuja miehestään kuullesani...tietenkin puhuttiin parisuhteistamme niiku naisten välillä tapana :D Huomasin jotta ihastukseni omasi piirtetä joita en olisi omassa parisuhteessa kestänyt joten sekin auttoi etttä ihastus jäi vain ihastumiseen...ja lopulta kuoli pois.

Ymmärrän senkin että sitä kaivelee omasta miehestä huonoi piirteitä esiin koska ei kai sitä voisi ajatella suhdetta toiseen mieheen jos oma olisi justiinsa hyvä ja ihana.

Kun joudut olemaan miehen kanssa tekemisissä ni muista että hänessä myös niitä huonoja puolia jotka tuleevat ilmi vasta parisuhteessa...ihastunut ei niitä huomaa ;)

Kiitos kommenteista! varmasti otan neuvoistanne oppia! Nostan vielä ja kyselen onko kukaan vastaavassa tilanteessa ollut yrittäny puhua sen ihastuksen kans. Vai onko ne vaan niitä tilanteita joissa päädytään sitte saman peiton alle kuitenkin... :/

En ole siis ihastumistani hälle kertonut mutta varmasti hän sen katseistani ja käyttäytymisestäni tietää. Ja kaikki mitä hän eilen puhui, varmisti asian molemminpuolisuuden. Mut suoraan ei hänkään sanonut. Siis kannattaako yrittää puhua että jätetään tämä tähän vai onko siitä vaan enempi vahinkoa?

Minulla oli tässä kevään ja kesän aikana sellainen tilanne että oli sutinaa mieheni kaverin kanssa joka tosin sinkku ja tilanne meni siihen pisteeseen että menin ja petin miestäni tämän tyypin kanssa.Yhteydenpitoa jatkui jonkun kuukauden ja tänä aikana oli 3 tapaamista salaa.Lopulta tunnustin kaiken miehelleni koska hän oli jo aavistanut jotain oudosta käytöksestäni enkä enää halunnut jatkaa petostani.

Olihan se molemmille aikamoinen tutkiskelun paikka mutta kun kuitenkin rakastetaan toisiamme ja perheellämme sujuu muuten hyvin niin päätimme jatkaa yhdessä enkä ole sitä päätöstä katunut! Kyse oli minun kohdallani vain lähinnä jännityksen ja vaihtelun halusta,perheen menettäminen on sellaisen takia liian kova hinta maksettavaksi...

Nyt tästä miehen kaverista ei ole enää kuulunut ja välit mieheenikin katkesivat kerralla,on vain luikkinut karkuun kun jossain nähnyt eli ei tainnut olla edes kovin tosimies tämä ihastukseni..

Ja itsekin päätin silloin että mitään fyysistä petosta ei tule olemaan mutta kuinkas kävikään..