Ihastunut julkkikseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RP

Vieras
Onko täällä muita jotka olisivat ihastuneet johonkin näyttelijään, laulajaan tms. jonka tapaaminenkaan ei olisi edes realistinen toive?

Itse olen. Vaikka tiedän että se on idioottimaista ja olen melkein 30-kymppinen perheen äiti. Järkeenkäy että koitan tällä täyttää tyhjiötä elämässäni, mutta en voi sille mitään että mietin kokoajan Robert Pattinsonia. Siis jotain pari kymppistä teini-idolia.

Eihän tällasta kehtaa ääneen kenellään kertoa. Mutta ihan pimeää on koko touhu. Edes teininä en ole koskaan ihastunut näihin kehenkään ja nyt... Huoh... viimeisetkin järjen hippeet kadonneet...

Sähköpaimenkoira: Näin mullakin aiemmin, nyt vaan on jäänyt päälle. Syynä varmaan se ettei ole elämässä juuri tapahtumia, vaan kaikki pyörii vuodesta toiseen vaippojen ympärillä...

Mukavan kutkuttavasti ihastunut laulajaan. Laulaja tietää sen ja keikoilla huomioi ja mä kehrään. Mutta siihen se jää, meillä molemmilla oma elämä. Ja minä en ole ainoa jolta tämä ko henkilö saa huomiota joten en edes ajattele että minut ottaisi jos vaimoa ei hällä olisi. Tekee työtää ja huomioi fanejaan ja se riittää mun päiväuniksi. ;)

Sähköpaimenkoira: Näin mullakin aiemmin, nyt vaan on jäänyt päälle. Syynä varmaan se ettei ole elämässä juuri tapahtumia, vaan kaikki pyörii vuodesta toiseen vaippojen ympärillä...

Nauti tilanteesta! Saavuttamaton kohde on siitä hyvä, että hän voi olla vapaa tai varattu tai mies tai nainen etkä silti pysty häneen ihastumalla sekoittamaan mitään oikeassa elämässä.

Minulla on koko aikuisiän ollut vähän samaa vikaa ihastua julkkiksiin, mutta nyt kun joku toinen sen kirjoitti niin se kuulostaa ihan oudolta :O Taidetaan olla hulluja kumpikin :D

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26040654:
Nauti tilanteesta! Saavuttamaton kohde on siitä hyvä, että hän voi olla vapaa tai varattu tai mies tai nainen etkä silti pysty häneen ihastumalla sekoittamaan mitään oikeassa elämässä.

Kuulosti ihanan lohduttavalta :DD Hävettäähän tämä että unelmoin jostain tollaisesta, mutta toivon että se menee ohi jossain vaiheessa :/

Mukavan kutkuttavasti ihastunut laulajaan. Laulaja tietää sen ja keikoilla huomioi ja mä kehrään. Mutta siihen se jää, meillä molemmilla oma elämä. Ja minä en ole ainoa jolta tämä ko henkilö saa huomiota joten en edes ajattele että minut ottaisi jos vaimoa ei hällä olisi. Tekee työtää ja huomioi fanejaan ja se riittää mun päiväuniksi. ;)

Olispa hauska tietää kuka laulaja kyseessä... :)

[QUOTE="Hui";26040664]Minulla on koko aikuisiän ollut vähän samaa vikaa ihastua julkkiksiin, mutta nyt kun joku toinen sen kirjoitti niin se kuulostaa ihan oudolta :O Taidetaan olla hulluja kumpikin :D[/QUOTE]

Wuhuu, en ole ainoa :DD Joo, hulluksi tässä tosiaan itsensä tuntee..!! Ymmärrän etä teineille käy näin, mutta aikuinen perheellinen nainen, kiesus mun kanssa. Passaako muuten udella kehen?

Mä oon ollu totaalisen ihastuneenraksatuneenfiiliksissä Toni Wirtasesta viimeset 10- vuotta. ja mun mieskin tietää asian. Oon moneen kertaan paasannu siittä, kuinka ihana Toni on. Eikä asia oo vaikuttanu suhteeseen mitenkään ikinä. Ukko vaan nauraa mulle ja mun "unelmille". :D :laugh:

Itse asiassa tuo kuulostaa paljon normaalimmalta kuin oma tilanteeni. Ei viattomassa fliritssä nyt mitään niin pahaa ole. Oma ihastuksen kohteeni kun on tosiaan joku pallon toisella puolella elävä teini-idoli, joka ei varmaan edes tiedä missä suomi on.

Mä oon ollu totaalisen ihastuneenraksatuneenfiiliksissä Toni Wirtasesta viimeset 10- vuotta. ja mun mieskin tietää asian. Oon moneen kertaan paasannu siittä, kuinka ihana Toni on. Eikä asia oo vaikuttanu suhteeseen mitenkään ikinä. Ukko vaan nauraa mulle ja mun "unelmille". :D :laugh:

Ihanaa että pystytte olemaan noin avoimia ja mieskin ottaa asian huumorilla. Toi ei valitettavasti toimisi meidän tapauksessa. En usko että tuo ukko edes tietää kuka Robert Pattinson on... Voisi olla aika hämmentynyt kun alkaisin selittää...

haa mulla sama kohde:D kirjotin jopa hälle ja tuli nimmari kuvalla takas:D reps luki vielä Love nimmarissa:) sit lueskelin ulkomaalaisia juoru sivustoja ja tyyppi oli niihin aikoihin just briteissä mistä kirje tuli :D

Itse asiassa tuo kuulostaa paljon normaalimmalta kuin oma tilanteeni. Ei viattomassa fliritssä nyt mitään niin pahaa ole. Oma ihastuksen kohteeni kun on tosiaan joku pallon toisella puolella elävä teini-idoli, joka ei varmaan edes tiedä missä suomi on.

No niin, mutta voi myös ajatella niin että juuri tämän tilanteen takia mun on pidettävä ohjakset käsissä jotten tekisi hölmöyksissäni mitään peruuttamatonta. Sinä se sijaan voit päästää mielikuvituksesi täysin valloilleen ilman vaaraa siitä että homma lähtisi käsistä. :D Se tunne kun se mies katsoo suoraan silmiin ja hymyilee ja iskee silmää... Nykyään mun mies ei päästä mua enää yksin keikoille. :vampire:

Alkuperäinen kirjoittaja toivossa kiva elää:D;26040740:
haa mulla sama kohde:D kirjotin jopa hälle ja tuli nimmari kuvalla takas:D reps luki vielä Love nimmarissa:) sit lueskelin ulkomaalaisia juoru sivustoja ja tyyppi oli niihin aikoihin just briteissä mistä kirje tuli :D

Eikä?? En ole siis ainoa :DD Mä olen AIVAN myyty siihen mieheen. Siis ihan vanhanaikaisen paperikirjeenkö? Oletko minkä ikäinen? Utelen vaan kun voisin kuvitella twilight kohderyhmän olevan jokseenkin nuorempaa kuin mitä itse olen.

No niin, mutta voi myös ajatella niin että juuri tämän tilanteen takia mun on pidettävä ohjakset käsissä jotten tekisi hölmöyksissäni mitään peruuttamatonta. Sinä se sijaan voit päästää mielikuvituksesi täysin valloilleen ilman vaaraa siitä että homma lähtisi käsistä. :D Se tunne kun se mies katsoo suoraan silmiin ja hymyilee ja iskee silmää... Nykyään mun mies ei päästä mua enää yksin keikoille. :vampire:

Miehesi saattaa olla ihan fiksu ;) Joo, mulla ei sitä vaaraa tosiaan ole, ikävä kyllä. Maksimissaan voin katsella silmiin tv-ruudulta... Mutta siinäkin nappaa vatsan pohjasta..!

Ihastuin laulajaan, kohtako vissiin johdatteli sen verran että pitkän chattäilyn jälkeen tavattiin, harrastettiin seksiä ja olihan se ihanaa. Sen lisäks että on tosi hyvän näkönen niin on hauska. Ollaan tapailtu salassa. Molemmat ollaan varattuja.

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Robert Pattinson on syntynyt vuonna 1986, joten ei ole sinua kuin pari vuotta nuorempi, jos olet vaikka 28-vuotias. Sitä vartenhan ne julkkikset on olemassa, että heitä ihaillaan. =)

Yhteistyössä