Ihastunut entiseen "unikaveriin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnustan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnustan

Vieras
Nyt on pakko purkaa tuntojani tänne. Jos samalla saisin järkeni takaisin ja lopettaisin haihattelut.

Olen naimisissa, lapsiakin on. Ihan tavallinen suhde, ei mitään yllätyksiä.
Nyt on käynyt niin, että olen ihastunut entiseen "unikaveriin." Olin jo aikoinaan häneen hyvin ihastunut, mutta hän ei halunnut sitoutua.

Tapasimme kaksi vuotta sitten baarissa seitsemän vuoden tauon jälkeen.
Tämän tapaamisen jälkeen mies laitteli minulle facebookissa viestejä, kyseli kuulumisia. Pari kertaa vastasin, mutta sitten estin koko miehen.

Puoli vuotta sitten sain tekstiviestin oudosta numerosta. Selvitin numeron, kyseessä oli samainen mies.

Tämän jälkeen mies on laitellut vähintään kerran kuukaudessa viestejä, joissa kertoo ikävöivänsä ja haluavansa nähdä. En ole hänelle mitään vastannut, mutta kieltämättä tuntuu kutkuttavalta ajatus, jos vaikka tavattaisiin.
Tämä mies laittoi viestiä, että katuu, kun ei aikoinaan alkanut kanssani kunnon suhteeseen.

En ole valmis luopumaan perheestäni yhden ihastumisen takia. Eiköhän tämä ohi mene.

Etköhän ole ennemminkin ihastunut siihen kutkuttavaan tunteeseen ja huomioon, kuin kyseiseen mieheen. Viksusti toimit jos et jatkossakaan vastaa viesteihin tai enintään laitat takaisin, että olet onnellisesti naimisissa, etkä kaipaa mitään suhdetta.

• Tykkää
Reactions: chef
Alkuperäinen kirjoittaja älä lähde leikkiin mukaan;28742799:
Etköhän ole ennemminkin ihastunut siihen kutkuttavaan tunteeseen ja huomioon, kuin kyseiseen mieheen. Viksusti toimit jos et jatkossakaan vastaa viesteihin tai enintään laitat takaisin, että olet onnellisesti naimisissa, etkä kaipaa mitään suhdetta.

Samaa mieltä. Tuo toinen mies kuulostaa aika erikoiselta, jos jatkaa viestittelyä vaikka sinä et vastaa. Ei oo ihan normaalin miehen toimintaa sellainen.

Unikaveri on panokaveri ilman seksiä, eli nukutaan vain yhdessä ja ollaan lähellä, joistakin yksin nukkuminen on vaikeaa jostain syystä.

Aloittajalle, pysy vahvana, tyypillä voi olla montakin verkkoa levitettynä jos vaikka tärppäisi. Hetken huumasta voi tulla monen hetken itku...

Tässä tapauksessa "unikaveri" on ihan kaveri, joka välillä yökyläili = panokaveri.

Tämä mies on itsekin parisuhteessa, ollut saman naisen kanssa 6 vuotta. Mies tahtoisi lapsia, nainen ei. Eroaa, jos löytää paremman. Näin kertoi.