Ihastunut -- aloitteen teko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunutpunastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunutpunastelija

Vieras
Lyhyesti ensin vähän taustaa: mies otti minuun yhteyttä useampi vuosi sitten, kävimme pareilla treffeillä ja ne meni hyvin.. mut itse olisin ollut valmis etenemään vähän nopeampaan kuin hän... Ja tällöin tilanne päättyi siihen et aloin seurusteleen hänen ystävänsä kanssa (erosimme n.pari vuotta sitten).

Mutta missään vaiheessa tunteeni tätä miestä kohtaan ei ole lakannut... välillä olemme olleet yhteydessä, nähneet sattumalta muutaman kerran.. Nyt kuitenkin ollut noin vuoden "hiljaisuus", itse en ole viitsinyt ottaa yhteyttä (vaikka olisin halunnutkin!!) mutta nyt hän otti viimeisen kuukauden sisällä yhteyttä ja kyseli kuulumisia.
Haluaisin todella nähdä tämän miehen kasvotusten, mutta kun tuntuu olevan niin hirmu vaikeeta edes kysäistä. Pelkään ettei hän halua oikeesti nähdä, ei ehkä sano sitä suoraan...

Eli annanko olla vai tehdäkkö jotain alotetta ja miten???

No älä ihmeessä ota yhteyttä! Sehän saattaisi vaikka selkeyttää tilannetta! Odota ennemmin taas vuosi puhumatta hänelle mitään ja tule taas sitten kysymään palstaämmiltä neuvoa! Kuulostaa että sinulla on todella paljon menetettävää, entä jos otat häneen yhteyttä nyt ja hän suuttuu eikä puhu sinulle vuoteen! Voi järkytyksen järkytys!

Jeesus näitä kysymyksiä mitä tällä palstalla esitetään. Ei mitään logiikkaa, ei sitten yhtään mitään.

Tee aloite,soita ja kysele kuulumisia,kutsu vaikka kahville tai kahvilaan.
Tai kysy suoraan treffeille.Joskus kannattaa ottaa riski,eikä jäädä märehtimään ja ootamaan.=)

Pöh!Nyt suoraan vaan kysyt.Jos ei oikeasti halua lähteä sun kanssa mihinkään mutta ei kehtaa sitä suoraan sanoa niin se on sitten sen ongelma ei sun.Ja kyllä sä varmaan osaat sen verran ihmistä lukea että tajuat viimeistään kun tyypin näet,etkä kysy enää uudestaan.
Elämä on ihan liian lyhyt tälläseen jahkailuun.Ja pitkään seurustelleena näkee tollasen jahkailun myös ihan hölmönä,kiinni vaan ;)

Niin, mutta tuntuu vaan jotenkin tyhmältä koska mun mielestä alotteen täytyy tulla mieheltä.

Mut ku se mieskin on ujo (tai ainakin mun seurassa), niin en tiedä uskaltaako se oikeesti sit tavata. Ja kyl mä luulen et se tietää mun tunteista ja jotain meidän välillä on, mutta kun..

Hölmöltä tää mustakin tuntuu ;) ja jos kyseessä olis joku muu mies niin varmasti uskaltaisin ehdottaa näkemistä mut tää ei oo vaan sama juttu..

Niin, mutta tuntuu vaan jotenkin tyhmältä koska mun mielestä alotteen täytyy tulla mieheltä.

Ihan sun valinta.. Mä varmaan tekisin aloitteen tuossa tilanteessa jo pelkästään sen vuoksi, etten kuitenkaan pitemmän päälle sietäisi liian vanhanaikaista miestä, joka olisi sitä mieltä, että miehen kuuluu tehdä aloite suurin piirtein kaikissa asioissa.

Mun mies ei olis ikinä tehnyt alotetta mun suhteen koska ujosteli mua jotenkin niin paljon ("sellasessa" mielessä ),on tämän mulle siis joskus sanonut.
Eli ei oltais nyt tässä,yhden lapsen vanhempina jos en ois sitä koskaan pyytänyt leffaan :D

Mietipä vähän. Meinaatko jatkaa tuota soutamista ja huopaamista seuraavan kymmenen vuoden ajan vai kannattaisiko kuitenkin tarttua härkää sarvista ja selvittää tilanne ihan lähiaikoina? Oikeesti. Ois aika kylmä fiilis puolihaaveilla jostain miehestä vuosikausia ja sitten jossain vaiheessa kävisikin ilmi, että tyyppi ei ikinä ole ollut kiinnostunut susta "silleen". Tai sit jos vuosien kuluttua selviäisi, että mies on ollut koko ajan kiinnostunut, niin voi vitsi, miten monta vuotta on mennyt hukkaan siinäkin tapauksessa. Ei siis mitään järkeä jatkaa epätietoisuudessa elämistä, oli lopputulos sitten mikä tahansa.

mut ku toikin on ongelma, kun siellä paikkakunnalla ei oo leffateatteria, kahvilaa tms., niin mitä keksisin? Asutaan siis nyt eri paikkakunnilla ja minä siellä käyn aina välillä kotonani..

Pakko kai se on ite rohkaistua, eihän sitä tiedä miten käy ;) ja onhan se jo ite aikoinaan yhden aloitteen tehnyt, ehkä nyt siis mun vuoro...

Yhteistyössä