Ihastuminen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmu

Vieras
Tää on niin himmeet tekstii, mut pakko oli laittaa tunteita jonnekin... eli siis olen 27v äiti, ja olen ollut kauan kotona lapsen kanssa, ja nyt aloitin työvoimakoulutuksen.. Kurssilla aivan ihana, kiltti, komee, lutunen söpö jne mies 25v.. ja ihmettelen miksi en saa silmiäni irti hänestä, ja sydän hakkaa kun näen hänet..

Onko ihan normaalia pääntoimintaa taas.. mulla siis aviomies ja tyttö, keitä rakastan ylikaiken, mut en pysty olemaan niin etten ajattelis tätä kurssin komeaa miestä.
Onko muille käynyt näin..?

Kiitos <3

Olen vasta 12, mutta olen tykännyt yhestä pojasta jo 6-7 vuotta! Se kävi meillä kerran tarha-aikoina... Se väitti viime vuonna mesessä mun kaverille ettei se tykkää musta... Kielsin sitten oman ihastuksenikin... Olen kyllä huomannut, ettei se halua olla missään tekemisissä kanssani, kun kysyn siltä jotakin välttämätöntä, niin se vaan nyökkää tai pudistaa päätään... Kaikille muille tytöille se puhuu... Olen myös huomannut miten se aina kääntää pulpettiian luokassa mua kohti.. Outoa! Onkohan vain sattumaa... Siis sillä tavalla ettei sen selkä koskaan oo mua päin! Tänään huomasin sen taas vaihtaneen tyttö- parinsa ( istumaparinsa) Kanssa paikkaa, sillä tavalla, että se istuu melkein mun vieressä! Eli se ei siis kiinnitä muulla tavalla huomiota muhun kuin sillä....... Ei ees kato muhun, koskaan.... Miksi se tekee niin????????

Yhteistyössä