vierailija
Onko muilla ollu ihastumista parisuhteessa? Tiedän kyllä, että pidemmissä suhteissa voi tulla ohimeneviä ihastuksesi, mutta nyt tuntuu, ettei tämä edes ohi meneoon seurustellut miehen kans useamman vuoden ja asutaan yhdessä. Tavallaan meillä menee hyvin, mutta suhde on vähän lässähtäny ja mies ei anna hellyyden osoituksia/läheisyyttä muuta kuin sänkyhommissa. Tuntuu välillä, että ollaan enemmänkin tosi hyviä kavereita ja kämppiksiä vaan.. no sitte tää mun ihastus.. meillä on tosi samanlainen ajatusmaailma ja joka kerta tosi mukavaa ku nähdään.meillä on useampana kertana ollu pientä säpinää, kun ollaan samassa paikassa oltu illanistujaisissa. Kesällä sitte eksyttiin samaan paikkaan juomaan yhdessä ja mentiin illan päälle vielä miehen luo jatkoille. Miehen luona sitte jatkettiin juomista ja istuttiin iltaa. Joskus aamuyöllä olin lähdössä kotia ja puin takkia, nii mies nappaa mut syliin ja suuteli kiihkeästi. En siinä sitte kerenny ajatella mitään ku kaikki tapahtu niin nopeasti. Mies kanto mut sohvalle ja jatkettiin hetken aikaa suutelua yms. Mutta löin sitte stopin ja lähdin kotia. Ei kuitenkaan menty suutelua pidemmälle. Mies sanoi myös ,että on aina tuntenut jotain minua kohtaan ja siitä kun meillä on aina niin mukavaa yhdessä. Tämän tapahtuman jälkeen en oo pitäny mieheen yhteyttä missään, mutta pari kertaa törmätty illanvietossa. Edelleen molemmat katselee toisia sillain kiihkeästi, pieniä kosketuksia yms ja meijän välillä kipinöi. Ja tosiaan tämä mun ihastuskin seurustelee.. oon pitäny etäisyyttä mieheen, enkä oo mitään yhteyttä pitäny, mutta joka kerta ku nään tämän miehen nii en saa sitä mun mielestä. Toisaalta tiiän, että meijän välille ei ikinä voi tulla mitään vakavampaa, koska molemmat seurustelee ja ihastuksen nainen oottaa ilmeisesti lasta tälle kyseiselle miehelle.. en tarvi saarnaa kuinka paha ihminen oon, vaan neuvoja että miten unohdan ihastuksen.