Ihastuinko varattuun? Kertokaapa kokeneemmat kuvittelenko vai onko tämä flirttiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokematon

Vieras
Eräs mies on flirttaillut minulle jo yli vuoden. Ensin en tajunnut sitä, koska olin itse pitkään varattu, joten en etsinyt suhdetta. Hän ei tiedä olenko varattu vai vapaa. Itse en tiedä hänestä mitään, mutta sormusta ei ole sormessa . Välillä hän jää keskustelemaan, vaikka itse jopa välillä välttelen juttelua. Nyt huomaan olevani ihastunut, ja tajusin yhtäkkiä että hänhän on flirttaillut jo pitkään enkä ollut huomannut sitä! Välillä hän on hämillään, välillä minä olen. Kun lähden usein aika nopeasti pois tilanteesta, hän jää katsomaan perääni.. Kuvittelenko, vai olisiko hän ihastunut? Hänen virkansa puolesta hän ei oikein voi tehdä aloitetta. Vai onko hän vain ujo tai jopa varattu? Arvailuja? Mistä tietää että toinen on kiinnostunut?

Kauheen vaikea lähteä arvailemaan, kun ei tunne ihmistä, enkä ole nähnyt näitä tilanteita...
Voi olla, että se vaan kiusottelee sua, kun huomaa, miten hämillesi menet tai sitten se on vaan oma itsensä tai sitten se on kiinnostunut susta.
Sun tarvii varmaan selvittää asia ihan itse.

Tuo kiusoittelu voisi olla totta! Olen itse luokitellut hänet "flirtiksi", koska kuvittelin aluksi että hän flirttaa samalla tavalla kaikille. Mutta nyt tulikin mieleen että jos hän flirttaakin vain minulle ja onkin ollut koko ajan kiinnostunut minusta? Hän tietää että minulla on lapsia, joten voisi myös olla että hän luulee minua varatuksi.

Tee selväksi, että olet vapaa ja katso muuttuuko hänen suhtautumisensa sinuun jotenkin. Jos on oikeasti kiinnostunut, niin lisää varmasti sitten pökköä pesään. Jos jatkaa samaan tyyliin kuin ennenkin, niin sitten tuskin havittelee sinua, kunhan vain flirttailee huvikseen.

Yhteistyössä