Ihastuin kaveriini. Mikä on pettämisen raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Eli olen nainen ja ihanstuin naispuoliseen melko uuteen ystävääni. En haluis rikkoa välejä ystävänä. Mutta kun muukin kosketus tulee koko ajan mieleen... Aviomies ja lapsi löytyy joten pettämistähän se kai olis. Mutta mikä on pettämisen raja? Kun yhdyntäähän naiset eivät voi harrastaa.. Onko suudelma tai silitys pettämistä? Vai vasta sitten jos vaateet riisuu? Onhan se henkistä pettämistä kun ihastuu toiseen, mutta onko sitten henkistä pettämistä että mietin tätä naista yksin kotonani?

no en ole sanonut vielä mitään kaverilleni. En tiedä vastaisiko hän tunteisiini samoin. Itsekseni mietin tätä asiaa vasta. Tai no teille avauduin, jos vaikka saisin vähän ajatuksiani järjestykseen...

no ehkäpä ajattelisin näin: vaatteet päällä mieheni saisi tehdä mitä haluisi muiden miesten kanssa... Eli ehkä siinä se raja menee mulla. Toisen naisen kanssa mun aviomies ei kyllä saisi edes suudella/silitellä jne vaatteet päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ehkäpä ajattelisin näin: vaatteet päällä mieheni saisi tehdä mitä haluisi muiden miesten kanssa... Eli ehkä siinä se raja menee mulla. Toisen naisen kanssa mun aviomies ei kyllä saisi edes suudella/silitellä jne vaatteet päällä.

Tossahan se vastaus sitten tulikin. Mutta miksi ihmeessä miehen kanssa saisi mennä pidemmälle kuin naisen kanssa? Yhtä syväthän ne tunteet siinä kuitenkin olisi!

tota mä en nyt ihan ymmärrä, että susta ois okei, jos miehes suutelis ja silittelis toista miestä, mutta ei sais tehdä näin toisen naisen kanssa? miksi? vai onko sulla alitajunnassa ajtuksena se että kun miehes on hetero, niin ei se sellaista tekis tai jos tekis, niin sillä ei oo merkitystä sille?

Kerro ihastuksesi kohteelle. Älä rynni suutelemaan tms. kuten mulle tehtiin ja sain hepulit, ei oltu samalla aaltopituudella. Jos kaverini olis kertonu mulle tunteistaan niin niistä olis voitu puhua ja varmaan oltaisiin vielä ystäviä. Eikä ajattelu ole pettämistä.

Yhteistyössä