Ihastuin ihan täysillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uutenavuotenabaariin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uutenavuotenabaariin

Vieras
Meillä kävi remonttireiska. Hän tuntui olevan minusta kiinnostunut ja minä ihastuin häneen. Työt on nyt loppu ja Reiska häipynyt.
Mitä teen?
Jättäydynkö kohtalon käsiin vai ottaisinko selvää kuka hän on ja laittaisin kenties viestin?
En tiedä onko hänellä perhettä, siksi en haluaisi ruveta nyt viestiä laittaan.
Ja jos hän ei olekkaan kiinnostunut.
Tuli mieleen et jos hän olisi kiinnostunut niin voisihan hänkin ottaa jollain lailla yhteyttä. Hän tietää mis asun, millä autolla ajan ym.
Entä jos hänkin epäröi näin lyhyen tuttavuuden jälkeen ruveta yhteydenottoon.
Tämä on pieni kaupunki. Ehkä törmäämme jossain joskus. Mut entä jos emme.
Mitä tekisitte?
Ja täl palstalla ku on nykyään noit miehiäki, enempiki nii olis kiva kuulla heiltäkin mielipide. Jos olisitte tämä mies, varattu tai vapaa, mitä mieltä yhteydenotostani olisitte?

*Meillä kävi remonttireiska-*

Siis onko sulla mies, lapsia..ja usein ainakin huomannut et jos esim.jotain joku myy ja isäntäkin paikalla niin kyllä ne miehet yleensä 'sulattelee' sitä emäntää ja sen vois ottaa et nyt se on kiinnostunut..vaikka tod.näk ajattelee et jos emäntä haluaa niin mies kyllä ostaa...tällänen vertaus

Alkuperäinen kirjoittaja Uutenavuotenabaariin:
Meillä kävi remonttireiska. Hän tuntui olevan minusta kiinnostunut ja minä ihastuin häneen. Työt on nyt loppu ja Reiska häipynyt.
Mitä teen?
Jättäydynkö kohtalon käsiin vai ottaisinko selvää kuka hän on ja laittaisin kenties viestin?
En tiedä onko hänellä perhettä, siksi en haluaisi ruveta nyt viestiä laittaan.
Ja jos hän ei olekkaan kiinnostunut.
Tuli mieleen et jos hän olisi kiinnostunut niin voisihan hänkin ottaa jollain lailla yhteyttä. Hän tietää mis asun, millä autolla ajan ym.
Entä jos hänkin epäröi näin lyhyen tuttavuuden jälkeen ruveta yhteydenottoon.
Tämä on pieni kaupunki. Ehkä törmäämme jossain joskus. Mut entä jos emme.
Mitä tekisitte?
Ja täl palstalla ku on nykyään noit miehiäki, enempiki nii olis kiva kuulla heiltäkin mielipide. Jos olisitte tämä mies, varattu tai vapaa, mitä mieltä yhteydenotostani olisitte?

hän ei voi sinuun ottaa yhteyttä, koska olet hänen asiakkaansa. siis olisi epäammattimaista toimintaa ja jossain yrityksissa jopa kielletään säännöissä.

joten on sinun käsissäsi... :) eikö sinulle jäänyt kuittia tai paperia, jossa olisi hänen numeronsa? minä olen kerran firman siivoustalkoista pokannut yhden duunarin :), tosin alkoholilla oli osuutta asiaan :)

siitä vaan! anna palaa! ei se anna jos ei ota!!

En ollut Reiskan asiakas. Hän ei korjannut asuntoani vaan tätä kerrostaloa.
Vähä hirvittää. Jos olenkin väärässä. Jos hän ei ollutkaan kiinnostunut vaan hyvin mukava ja puhelias ja ystävällinen mies muuten vain. Mut hän kyl katsoi minua hyvin pitkään joka kerta kun minut näki.
Plääh, eli kuule remonttireiska jos olet sivuille eksynyt niin otahan yhteyttä ja vähä äkkiä:)

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Monestihan pieni flirtti piristää työpäivää eikä sitä kukaan niin vakavasti ota... Oliko putkimies vai sähkömies vai mikä?
Ja ketähän tuolla eikä sitä kukaan niin vakavasti ota tarkoitetaan. Flirttailevaa työmiestä vai hänen kohteitaan.
Entäpä jos tämä mies olikin tosissaan.
En oikein ymmärrä mitä väliä sillä on minkä alan työmies hän oli. Flirttaileeko toiset työmiehet enemmän ku toiset.