Ihannenainen deittikumppaniksi?

Amerikkalainen miehille tehty kysely kertoi, paljonko he olisivat valmiita maksamaan deittikumppanin ominaisuuksista.

Arvokkaimmat ominaisuudet:
$59.90 naisella korkeakoulututkinto
$59.31 vaaleat hiukset
$55.43 hoikka vartalo
$54.92 siniset silmät
$51.16 ei polta
$49.67 käyttää alkoholia vain sosiaalisissa tilanteissa

Luulen, että tuolla paketilla Suomessakin olisi vahvoilla kumppanin etsinnässä. Mutta menisikö meilläkin tuo tutkinto ulkonäkökriteerien ohitse? Ja miksi meillä hiusten värjääminen mustaksi on niin suosittua, jos blondi vetää miehiä puoleensa?



https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2907365/America-s-men-perfect-woman-blonde-blue-eyes-graduate-degree.html
 
Verrokkina ois pitäyt olla tieto miten paljon ovat valmiita maksamaan tummista hiuksista. Tai punaisista. Eiväthän ne poissulje toisiaan.

Tai tieto, miten paljon olisi valmis maksamaan luonnollisen blondista. Olisiko summa värjättyä suurempi vai pienempi.

Oikeastaan aika jännä tutkimus.
 
Ja hei toi viiimeinen. Käyttää alkoholia vain sosiaalisissa tilanteissa.

Hämärä. Tarkoittaako se sitä että on kiva kun treffeillä kokematon sit melkis sammuu vai eivätkö miehet miellä treffejään sosiaaliseksi tilanteeksi vai olettavatko muiden sit yksinään kokopäiväisesti tissuttelevan? o_O
 
SeijaAnnikki
Arvokkaimmat ominaisuudet:
$59.90 naisella korkeakoulututkinto
$59.31 vaaleat hiukset
$55.43 hoikka vartalo
$54.92 siniset silmät
$51.16 ei polta
$49.67 käyttää alkoholia vain sosiaalisissa tilanteissa
Minä:
-Ei korkeakoulututkintoa, on käytynä lukio ja ammattikoulu
-Aavistuksen punertavat hiukset, luonnollinen väri
-Ylipainoinen
-Siniset silmät
-En polta
-Saatan juoda pari ihan yksinkin enkä silti ole mikään alkoholisti

Olenko toivoton tapaus :confused::ROFLMAO: Monelle on varmasti totaalinen turn off mun ylipaino, mutta aivan sama. Omalle miehelle olen kelvannut tällaisena, mä kun olin ylipainoinen tavatessamme. Eikä mies mua koulutuksen perusteella valinnut. :D
 
Minä:
-Ei korkeakoulututkintoa, on käytynä lukio ja ammattikoulu
-Aavistuksen punertavat hiukset, luonnollinen väri
-Ylipainoinen
-Siniset silmät
-En polta
-Saatan juoda pari ihan yksinkin enkä silti ole mikään alkoholisti

Olenko toivoton tapaus :confused::ROFLMAO: Monelle on varmasti totaalinen turn off mun ylipaino, mutta aivan sama. Omalle miehelle olen kelvannut tällaisena, mä kun olin ylipainoinen tavatessamme. Eikä mies mua koulutuksen perusteella valinnut. :D

Tiäks toi "en polta" ois mulla ihan ehdoton vaatimus, jos olisin maksullista deittiseuraa etsimässä.

Mutta miksei sullekin ois kysyntää?

Jos joku haluaa pulskemman treffikumppanin niin kai se siitä hyvästä on ihan yhtälailla valmis maksamaan bonusta.
 
- amk tutkinto
- vaaleat hiukset
- hoikka & pitkä
- hyvä keskustelija ja huomioon ottava
- ei polta / juo
- moniväriset silmät

Silti ei miestä löydy. He ketkä kiinnostaisi: toivottavat hyvää loppuelämää ja ne ketkä eivät mua kiinnosta, pyörivät ympärillä. Pulma.
 
Verrokkina ois pitäyt olla tieto miten paljon ovat valmiita maksamaan tummista hiuksista. Tai punaisista. Eiväthän ne poissulje toisiaan.

Tai tieto, miten paljon olisi valmis maksamaan luonnollisen blondista. Olisiko summa värjättyä suurempi vai pienempi.

Oikeastaan aika jännä tutkimus.
Ne olivat mukana! Tuossa listassa olivat ne ominaisuudet, joista oltiin valmiita maksamaan eniten. USA on suuri maa ja ihannenaisen ominaisuudet poikkeavat kaupunkien ja osavaltioiden välillä. Esim. Bostonissa arvostettiin erityisesti punatukkaisia ja vihreäsilmäisiä naisia.

Tässä saman palvelun keräämä lista miesten halutuimmista ominaisuuksista, näitä jenkkinainen tavallisimmin haluaa deittikumppanilta:
1. korkeakoulututkinto
2. tulot $100,000 - $150,000 vuodessa
3. atleettinen vartalo
4. ruskeat hiukset
5. siniset silmät
6. käyttää alkoholia vain sosiaalisissa tilanteissa
7. ei polta

Muistuttaa kovasti tuota ihannenaisen listaa yhdellä selvällä erolla: miehellä pitää olla tuloja. Mies haluaa yleensä blondinaisen, mutta nainen tumman miehen.

 
  • Tykkää
Reactions: r u u s a
vierailija
Ne olivat mukana! Tuossa listassa olivat ne ominaisuudet, joista oltiin valmiita maksamaan eniten. USA on suuri maa ja ihannenaisen ominaisuudet poikkeavat kaupunkien ja osavaltioiden välillä. Esim. Bostonissa arvostettiin erityisesti punatukkaisia ja vihreäsilmäisiä naisia.

Tässä saman palvelun keräämä lista miesten halutuimmista ominaisuuksista, näitä jenkkinainen tavallisimmin haluaa deittikumppanilta:
1. korkeakoulututkinto
2. tulot $100,000 - $150,000 vuodessa
3. atleettinen vartalo
4. ruskeat hiukset
5. siniset silmät
6. käyttää alkoholia vain sosiaalisissa tilanteissa
7. ei polta

Muistuttaa kovasti tuota ihannenaisen listaa yhdellä selvällä erolla: miehellä pitää olla tuloja. Mies haluaa yleensä blondinaisen, mutta nainen tumman miehen.
Palstatotuuden mukaan naisia ei kiinnosta miesten tulot ja varallisuus...
 
vierailija
- amk tutkinto
- vaaleat hiukset
- hoikka & pitkä
- hyvä keskustelija ja huomioon ottava
- ei polta / juo
- moniväriset silmät

Silti ei miestä löydy. He ketkä kiinnostaisi: toivottavat hyvää loppuelämää ja ne ketkä eivät mua kiinnosta, pyörivät ympärillä. Pulma.
Tyypillinen suomalaisnainen siis. Omat vaatimukset ja uskomukset omasta markkina-arvosta epärealistisella tasolla. Sitten vielä ihmettelee, miksei natsaa.
 
Tyypillinen suomalaisnainen siis. Omat vaatimukset ja uskomukset omasta markkina-arvosta epärealistisella tasolla. Sitten vielä ihmettelee, miksei natsaa.
Kun olet noin kaukaaviisas, niin kerro toki lisää. Kiinnostaa tietää mitkä sun epärealistiset mielikuvat musta on? No, se on kyllä totta ettei tissejä ole, siitä siis iso miinus. Ikähän on numero ja kaikki vanhenee.
 
vierailija
Minä:
-Ei korkeakoulututkintoa, on käytynä lukio ja ammattikoulu
-Aavistuksen punertavat hiukset, luonnollinen väri
-Ylipainoinen
-Siniset silmät
-En polta
-Saatan juoda pari ihan yksinkin enkä silti ole mikään alkoholisti

Olenko toivoton tapaus :confused::ROFLMAO: Monelle on varmasti totaalinen turn off mun ylipaino, mutta aivan sama. Omalle miehelle olen kelvannut tällaisena, mä kun olin ylipainoinen tavatessamme. Eikä mies mua koulutuksen perusteella valinnut. :D
Nii-in, mutta maksoiko se?
 

Yhteistyössä