Ihaninta mitä sulle tai susta ollaan sanottu?

Ihaninta mitä sulle tai suta ollaan sanottu? Mikä on lämmittänyt, ilahduttanut mieltäsi, tai rohkaissut sinua? Mistä olet tullut iloiseksi ja todella onnelliseksi? (vastapainoa tuolle edelliselle pinolle jossa muisteltiin pahoja asioita ja sanoja, mitä on sanottu ikuna, siitä pinosta itelleenki tuli todella pahamieli ja masentava olo, siksi tällainen pino).

Musta sanoi viimeviikonloppuna eräs tuntematon ihminen anopille, ja anoppi sanoi sen sit mulle:
"...toi sano susta et..onpa äiti ja tytär ihan samannäköisiä ja mitei saman ikäisiäkin" ( mua siis luullaan yleensä liki 7-vuotta nuoremmaksi mitä oon!!)
"..olet ihan enkelin näköinen.." (tiedän vaaleat pitkät hiukset, lempeännäköiset isot siniset silmät, ystävällinen luonne....)

Mies on sanonut minua maailman parhaimmaksi vaimoksi.
Sisko on raskaana ja sanoi että haluaa olla samanlainen äiti kuin minä, se lämmitti mieltä.
Äitini sanoi että hyvä että siskoni on saanut seurata minun äitiyttäni niin ei jännitä niin paljon, sekin lämmitti =)
Mieheni veli sanoi että minun ja mieheni suhde on ainoa suhde jonka takia hän jaksaa enää uskoa aitoon rakkauteen.
Paras ystäväni on sanonut että olen ainoa johon luottaa 100%.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Sisko on raskaana ja sanoi että haluaa olla samanlainen äiti kuin minä, se lämmitti mieltä.
Äitini sanoi että hyvä että siskoni on saanut seurata minun äitiyttäni niin ei jännitä niin paljon, sekin lämmitti =)
Mieheni veli sanoi että minun ja mieheni suhde on ainoa suhde jonka takia hän jaksaa enää uskoa aitoon rakkauteen.
Ihanaa lukea jotain tällaista!! :-D
tämmötteistä tulee hyvä mieli lukijallekkin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja minCa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ihanaa lukea jotain tällaista!! :-D
tämmötteistä tulee hyvä mieli lukijallekkin... :D
Nämä ovat jääneet mulle mieleen ja pahan mielen hetkellä näitä muistellessa sitä kummasti sisuuntuu ja silloin kun on epäonnistunut olo niin kun ajattelee näitä asioita niin voi koettaa ainakin vakuuttaa itselleen että on sitä jossakin asiassa onnistunut. Vaalin näitä kohteliaisuuksia mielessäni sillä ne ovat aika arvokkaita kommentteja minulle. =)

Lasten kehaisut tietty aina saavat iloiseksi.

Mut sit menneisyydestä muistan parikin kehaisua siitä että olen reilu enkä käyttäydy ylimielisesti koskaan. (juuh, vaikkakin siihen aina sillointällöin oikeasti sorrun)

Ja naapurin jörö setä nimittää mua enkeliksi, se saa ainakin hymyilemään. =)

d
Mua ei koskaan kukaan sano hyvännäköiseksi, vaikka tiedän että että en ole mikään rumilus vaan aika kaunis, tosin vähän liian lihava. Vähän aikaa sitten kaverini sanoi (ei suoraan vaan kuitenkin) että olen kaunis. Sanoin kahvipöydässä kun join viileää kahvia että kylmä kahvi kaunistaa, niin kaveri sanoi jotenkin että olet tainnut ennenkin juoda ja huomasin että oli oikeasti tosissaan, se lämmitti mieltä, koska itsetunto on nollassa eikä mieskään koskaan sano mitään ulkonäöstäni.

Toinen kaveri purki tuntojaan kerran. Lopuksi kiitti ja sanoi että olen ihana ystävä:)

vieras
Musta sanoi viimeviikonloppuna eräs tuntematon ihminen anopille, ja anoppi sanoi sen sit mulle:
"...toi sano susta et..onpa äiti ja tytär ihan samannäköisiä ja mitei saman ikäisiäkin" ( mua siis luullaan yleensä liki 7-vuotta nuoremmaksi mitä oon!!)
siis onko sun tytär sua 7vuotta nuorempi kun sen ikäiseksi luullaan?
vai mitä sä tolla tarkotat?

Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Miksi niin monia kutsutaan enkeliksi eli kuolleeksi??
Oletteko ihan kuolleen näköisiä?

Itse en tykkäisi ja loukkaantuisin jos mua sanottaisiin enkeliksi.
Enkelit eivät alunperin lainkaan tarkoita kuolleita ihmisiä vaan taivaallisia olentoja, jotka ovat Jumalan sanansaattajia, taivaallista sotajoukkoa, tai Jumalan "hoviväkeä". Enkelit eivät ole kuolevaisia lainkaan, on käsittämätöntä siis miksi joku pitää enkeliä kuolleena.

tässä varmaan tärkeimpiä
Äsken juuri 2,5v tyttäreni pussasi mua ja sanoi: Äiti oot niin kaunis, mie rakastan sinuu.

Ystäväni kirjoitti minusta näin ollessamme n. 17-vuotiaita : xxxxx on käsittämättömän suora ihminen olematta kuitenkaan tyly. Hän pyrkii aina olemaan mahdollisimman rehellinen olematta loukkaamatta kuitenkaan ketään.

Pari kk sitten kun anoppi minut haukkui ja vertasi tyttäreensä joka on täydellinen äiti, mieheni sanoi: Kuules, siskoni ei tasan tarkkaan kestäisi jos hänen lapsensa olisivat yhtä vaativia. (koliikkia, allergioita, uniongelmia). Se ei tiedäkään meidän elämästä kun lapset ovat nukkuneet synnäriltä asti 12h putkeen öisin. Sä olet maailman paras äiti ja jaksat vielä ruokkia mutkin kun kotiudun vaikka olen sulle sanonut ettei tarvi olla aina ruoka valmiina. Rakastan sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Yksi ihminen kerran sanoi:"Mä haluaisin olla joskus yhtä hyvä äiti kuin sinä", se tuntui kyllä tosi hyvältä. :)
Ja muutenkin on lapsia kehuttu niin tuntuu aina kivalta, ei itsestä nyt niin väliä.
No tästä tuli mieleen, että tosissaan lämmittää se sydäntä, kun lapsia kehutaan hyvin voiviksi ja hyvin kasvatetuiksi. Yksi perhetyöntekijä sanoi kerran, että näistä lapsista näkee että niitä on rakastettu. :heart: Ja samalla täti totesi, että hänen palveluksiaan ei selvästikään tarvita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Yksi ihminen kerran sanoi:"Mä haluaisin olla joskus yhtä hyvä äiti kuin sinä", se tuntui kyllä tosi hyvältä. :)
Ja muutenkin on lapsia kehuttu niin tuntuu aina kivalta, ei itsestä nyt niin väliä.
No tästä tuli mieleen, että tosissaan lämmittää se sydäntä, kun lapsia kehutaan hyvin voiviksi ja hyvin kasvatetuiksi. Yksi perhetyöntekijä sanoi kerran, että näistä lapsista näkee että niitä on rakastettu. :heart: Ja samalla täti totesi, että hänen palveluksiaan ei selvästikään tarvita. =)
Ihanasti sanottu! :)

Kyllä se on ne asiat, joita omat vanhemmat ja siskot sanovat ja nyt tietenkin tuo oma poika :heart: Sitten minulla on pari hyvää ystävää, joista tiedän aina, että tarkoittavat mitä sanovat ja puhuvat usein kauniisti.

Miesten sanomisista en muista, eivät ole olleet sitten niin merkityksellisiä tai edes totta. Se on kyllä lämmittänyt mieltä, kun pari exää on tullut pitkän ajan päästä sanomaan, että parisuhde kanssani on ollut hyvä ja opettavainen kokemus :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis onko sun tytär sua 7vuotta nuorempi kun sen ikäiseksi luullaan?
vai mitä sä tolla tarkotat?
heh, juu, ei toki. siis mua luullaan miltei seittemää vuotta nuoremmaksi mitä olenkaan.. ni toi mies sitten vain sanoi että äiti ja tytär miltei ihan samanikäisiäkin :-D siis olen 31v. ja mua luullaan 20-23vuotiaaksi!
Tämä mies oli 60-vuotias ni tokihan hänen mielestään parikyt vuotiaat ovat vielä ihan lapsia..tai saattoipa luulla nuoremmaksikin... ;) niinkin on käynyt..tytärtäni hain hoidosta ensimmäistä kertaan ja eräs hoitaja luuli mua tyttäreni isosiskoksi! :) ja usein mua luullaan miehini pikkusiskoksi, kun sama sukunimi.

Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Miksi niin monia kutsutaan enkeliksi eli kuolleeksi??
Oletteko ihan kuolleen näköisiä?

Itse en tykkäisi ja loukkaantuisin jos mua sanottaisiin enkeliksi.
Ihmiset jotka ovat sanoneet minua enkeliksi, tarkoittavat sillä sitä, että olen niin ystävällinen, lempeä ja iloinen, myös ovat sanoneet että kunis kuin enkeli: eli mulla on vaaleat pitkät hiukset, oikein siniset isot silmät -että usein luullaan että mulla on piilarit (tytölläni identtisesti saman väriset silmät kuin mullakin) pitkät tuuheat ripset, kasvoissa ei kovia piirteitä. Olen kiltin ja ystävällisen näköinen ihminen joka ei tekisi kellekkään mitään pahaa (?)
tämän vuoksi mua on sanottu enkeliksi..myös senkin vuoksi, että olen aina empaattinen, valmis kuuntelemaan, auttamaan ja rohkaisemaan muita, myös tämän vuoksi sanottu enkuliksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ihanasti sanottu! :)
Peesaan. Minunkin lapsiani on kehuttu. :heart:

omena
Viimeisin mieltä lämmittävä kommentti on tältä viikolta. Olin koulutuksessa, joka loppui viime viikolla. Tällä viikolla pomo sanoi mulle, että toinen koulutuksen vetäjistä oli hänelle sanonut, että ihana opettaja oli teiltä koulutuksessa. Tuli niin hyvä mieli siitä kommentista, antoi rutkasti voimaa taas työn tekoon.

Yhteistyössä