Ihanimmat vaunut/rattaat?

  • Viestiketjun aloittaja Suklaanappirulla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bugaboo Cameleonit meilläkin, UV-suojan ja sisaristuimen kera. Älyttömän hyvät, voin suositella. Ensivaikutelma voi tietysti olla hutera, kun on totutettu näihin pohjoismaisiin versioihin, mutta ovat kestävät - kahden vuoden takuu niissäkin.

Itse ostin Hollannista babytrader.eu:sta, sain 50 euroa alennusta ja ilmaisen kotiinkuljetuksen ovelle saakka.
En bonjaa, saako tuohon Bogaan siis sisaristuimen vaiko vain sen seisomalaudan. En oo tienny et sais sisaristuimen.

Siihen seisomalautaan saa istuimen.
 
En sitten opi näemmä ikinä laittamnaan tähän kuvaa... :ashamed:

Jokatapauksessa kakkosen myötä hankittiin meille tupliksi tuollaiset ja niihin ollaan oltu todella tyytyväisiä. Eli jos sama tilanne edessä niin nuo hankittaisiin yhä. =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=956266.jpg
 
MingMing
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bugaboo Cameleonit meilläkin, UV-suojan ja sisaristuimen kera. Älyttömän hyvät, voin suositella. Ensivaikutelma voi tietysti olla hutera, kun on totutettu näihin pohjoismaisiin versioihin, mutta ovat kestävät - kahden vuoden takuu niissäkin.

Itse ostin Hollannista babytrader.eu:sta, sain 50 euroa alennusta ja ilmaisen kotiinkuljetuksen ovelle saakka.
En bonjaa, saako tuohon Bogaan siis sisaristuimen vaiko vain sen seisomalaudan. En oo tienny et sais sisaristuimen.

Siihen seisomalautaan saa istuimen.

Oon kattonu bogan omilta sivuilta ja parin bogaa myyvän liikkeen sivuilta mutten löydä sisaristuimesta mitään. Lisävarusteluetteloissa mainitaan aina vain se seisomalauta. Miten siihen saisi istuimen kii? Ja siis samanlaisen istuimenko te olette siihen kiinnittäneet kuin itse pääistuin???
Kiitos jos viitsit vastata. Tietosi olisi isoksi avuksi.
 
miellä oli tai siis on meillä ne edelleen mut ne on anoppilassa...niin Brio kombit mut tämän väriset ja toi ratas osa ja renkaat
http://www.vauvatalojohanna.fi/imagecatalogue/imageview/1542/?RefererURL=/article/archive/143/
tällä kopalla
http://www.vauvatalojohanna.fi/imagecatalogue/imageview/1543/?RefererURL=/article/archive/141/
ja tykkään niistä kovasti mut ei nii suuressa käytössä oo
kotona meillä on emmaljungan tuplat
 
Meiltä löytyy Quinnyn Speedi SX, kätevät varsinkin kun on vaunukopan adaptereilla saa Maxi-Cosi Cabrion kiinni autonistuimen oli tosi kätevää kun ei ollut omaa autoa ja liikuttiin miehen vanhempien kolmosautolla. Koottuna ei tosin mene niin pieneen tilaan kun ymmärrettävästi kuin Buzz mutta mun mielestä isot renkaat on plussaa.



meiltä löytyy myös Quinnyn zappit, saa myös tuon cabrion kiinni tuohon mutta ei ole tullut kokeiltua vielä. menevät kätevästi tuohon pieneen laukkuun helppo ottaa lennolle mukaan.


ja sitten Keesit =)


Kaikissa omat hyvät puolensa. kuitenkin nuo quinnyt on meidän juttu kaiken kaikkiansa. mutta kun kaksi nuorta on niin pakko melkein olla tuplat. tosin tuo vanhempi tykkää enemmän zappeista kun näkee paremmin kun speedissä ei saa selkä nojaa ihan pystyyn.

Ja ennen kun joku syytää kehuskelusta niin ei olla maksettu kuin
600 euroa yhteensä jos on laskettu (myös auton istuin ja sen sadesuoja ja hyttysverkko mukaan.)
 
alkuketjussa oli joitakin iha kauniita vaunuja mutta suurin osa näistä on todella tavallisia, tylsiä ja jopa rumia. minusta ihanat vaunut on vanhanaikaset "retrovaunut" ilman turhia hifistelyjä... semmoiset olisin aikonani hankkinut mutta en löytänyt. käytössä ihan perus carenat ja olen ollut tyytyväinen.. Asiansahan nekin hoitaa vaikkei kauniit olekaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
=) Siis mitkäs on MarlaSingerit .... kuulostaa ihan vanhanaikaiselta polkuompelukoneelta:D .Mistäs niitä saa/näkee?
Ja MarlaSingerhän on täältä yksi nikki, joka tähän ketjuun linkitti vaunut/rattaat.. :whistle:

 

Yhteistyössä