Ihanimmat/kamalimmat/erikoisimmat lemmikkien nimet jotka olette kuulleet?

Noooh, onhan noita ollu erikoisia ja kenties kamaliakin nimiä eläimillä.....koiria on olleet Mimosa, Siru, Huli, Humu, Tara, Remu ja Rocky. Kissoja Nöpö, Miisa, Harmi, Mossi. Kaneja Essi ja Laku. Hamsteri Onni sekä marsut Alli ja Sera =) Tässä muutamia otuksia mainitakseni....

Ihania nimiä: tyttö ja poika kissat nimeltä Nappi ja Neppari. Tosi suloisen ison sakemmanni-sekoitus koiran nimi oli Muru. Pelastaja-koira nimeltä Hero. Itse tykkään myös ihmisten nimistä lemmikeillä. Yksi kamalimmista nimistä oli itse lapsena antamani Pärsky 2 eräälle sammakolle.

Lapsena minulla oli koira nimeltä Hippi, huvittaa nyt jälkeenpäin tuo nimi :D

Ja yhdelle mustalle kissalle piti tulla nimeksi Zlatan (Ibrahimovic), tuttavallisemmin Satan, mutta muistaakseni joku tuttavapiirissä ollut uskontohörhö suuttui siitä niin paljon että siitä tuli Skatten (=Aarre). Emän nimi oli Askungen (=Tuhkimo), lempinimeltään Skunken (=haisunäätä)

Halli on hyvä ja perinteikäs koiran nimi. Musti ja Mirri taas ai-van kamalia. Samaten kaikki teennäiset mausteiden nimet- sori vaan.

Paras Suomenpystykorvan nimi on Likka, nimi koiraa myöten, terhakka ja valpas ja nimikin kuulostaa terävältä haukahdukselta.

Ja ehdottomasti: mopsi jonka nimi on Tarmo XD

mun siskolla on koira Vieno-kaneli :D No kaneliksi sitä kutsutaan.

Muistan joskus lapsena hevostalleilla kun niillä oli kissoja rosmariini, timjami, pippuri, tilli, meirami ja kirveli :)

Lisäksi mun kirjanpidon opettajalla oli kaksi kissaa ja arvatkaa vaan mitkä niiden nimet on: debit ja kredit tietty! Hahaa :D

meilä on poroja joiden nimet on mm. manu, einari, linnea, musti, mustonen, taavi, pörhö, nasu, tatu ja niin edelleen... on meilä enemmänki poroja mutta kaikkien nimiä en ees muista. Tulevia poroja on sitte: vautsi, peto, banaani, nutukas (saattaa kertoa tulevaisuudesta), rolle, armi, danny, ähky, pökäle, virtanen, tahvo ja vatanen. Saatan myös saada kilpikonnan jonka nimeksi tulisi parsa. Kissani on nuutti. Mandariini mollien (kaloja) nimet on limaREIMA ja mandariini. Musta mollin (sekin kala) nimi on kakkapeppu ja mandariini- musta mollin nimi on täplä. Myös entisen koiran nimi oli paavo

Yhteistyössä