Ihania viestejä millä kertoa vauvan syntymästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tee niinkuin mun mies, hän lähetti omille ystävilleen ja sukulaisilleen viestin tyyliin "poika, kaikki ok".
Minä sain sitten vastata useampaan kuin yhteen puheluun ja tekstariin jossa kyseltiin koska vauva on syntynyt ja jos niitä mittojakin saisi..

Minun viestini liittyi vauvan tulevaan nimeen, jotenkin "pieni poika peukaloinen syntyi eilen illalla xx.xx.xxxx klo xx.xx, voimme molemmat mainiosti"
Aika tylsä mutta en muutakaan keksinyt...

Mitähän tässä höpisen, ihan ohi aiheen eli ei mulla ole mitään ihania viestejä tiedossa..

Minä ajattelen niistä riimirunoista niin, että ne eivät ole itsekeksittyjä ja ei siksi hyviä. Lähetän itse mielummin tekstarin, jossa kerron sukupuolen, mitat yms. tavalliseen tyyliin. Jotenkin vaan en tykkää niistä riimittelyistä.

Kuuntele oman sydämen ääntä ja pue ne tunteet sanoiksi... Niin mä olen ilmoittanut meidän murujen syntymästä. Mun mielestä jonkun toisen tekemä runo tms. ei kerro sitä tunnetta eikä tilannetta, kun meille on perheeseen syntynyt uusi jäsen =)

muoks, kirjoitusvirheet korjattu, menee hermo tähän näppikseen kun kuopus on vähän kovalla kädellä tätä hakannut eikä tekstiä enää tulekaan niinkuin pitäis, kirjain puuttuu sieltä ja täältä... Pitänee pyytää joulupukilta uusi :/

Yhteistyössä