Ihania uutisia!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoopo:
Mukava kuulla! Tarinaanne olen näin sivusta seurannut.

Minunkin pojallani on ensi viikolla hoidonlopetustutkimuksen (myös syöpä) ja jännittää ihan hirveästi. Toivottavasti saadaan myös hyviä uutisia. Mitenkähän ne huonot uutiset kestäis...

En voi ymmärtää, miten te, joiden lapsella on syöpä, jaksatte. Minä romahtaisin tyystin. Sinulle paljon jaksamista ja onnea tutkimukseen!

Sitä jaksaa, kun on pakko! Kyllä mäkin romahdin päiväksi-pariksi, mutta pakko sitä pikkumiestä on vaan jaksaa tukea siellä sairaalassa. On oltava vahva, kun kerran toinenkin on!

Ja niinhän mäkin luulin, ettei tälläisestä millään selviäisi, mutta suht normaalia elämää me kuitenkin vietetään. Jo terveen isosiskonkin takia...

Ihania uutisia!Halauksia ja voimia! Itsekin olen käynyt läpi miehen syöpähoidon (pelkkä sädehoito leikkauksen jälkeen), ensi viikolla 1.5v tarkistus, joten vähän tiedän fiiliksistäsi. :)

Minunkin pojallani on ensi viikolla hoidonlopetustutkimuksen (myös syöpä) ja jännittää ihan hirveästi. Toivottavasti saadaan myös hyviä uutisia. Mitenkähän ne huonot uutiset kestäis...
´

Toivon sydämestäni , että kaikki menisi hyvin
:hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: Jaksamista ensi viikkoon :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En voi ymmärtää, miten te, joiden lapsella on syöpä, jaksatte. Minä romahtaisin tyystin. Sinulle paljon jaksamista ja onnea tutkimukseen!

Ja toi mitä kirjoitat on typerin "lohdutus" mitä kuulee päivittäin. T. sairanlapsen äiti myös

ihana kuulla !!! Olenkin sivusta seuraillut elämäänne ja toivonut parasta! Onneksi lääkärillä oli hyviä uutisia teille! Toivottavasti jatkossakin kaikki sujuu yhtä hyvin!

Yhteistyössä