Ihania matkakuvia Intiasta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja intia:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, tuli vähän okso olo. Kauheaa, että toi Kanges on niiden pyhä joki jossa peseydytään ja silti siellä kelluu ruumiita. Jotenkin tommosta ei oikeen osaa käsittää. En mä ainakaan käsitä, oon elänyt vähän eri oloissa.

Intiassa käyneiltä kysyisin. Onko kulkukoiria ja muita eläimiä kuten lehmiä kaduilla häiritsevän paljon? Tunteeko olonsa jo jollain tapaa häirityksi ja ovatko kulkukoirat pelottavia?

Minä haaveilen, että lähtisin pitkäksi ajaksi Intiaan, mutta nuo elukat ja niiden suuri määrä arveluttaa. Ei niinkään likaisuus vaan ainoastaan irrallaan olevat eläimet. Maa olisi edullinen niin rahallisesti pärjäisi.

Intiassa käyneiltä kysyisin. Onko kulkukoiria ja muita eläimiä kuten lehmiä kaduilla häiritsevän paljon? Tunteeko olonsa jo jollain tapaa häirityksi ja ovatko kulkukoirat pelottavia?

Minä haaveilen, että lähtisin pitkäksi ajaksi Intiaan, mutta nuo elukat ja niiden suuri määrä arveluttaa. Ei niinkään likaisuus vaan ainoastaan irrallaan olevat eläimet. Maa olisi edullinen niin rahallisesti pärjäisi.

Suomen sossun rahoilla tosiaan pärjää oikein hyvin Intiassa. Eikö sulle noista kuvista selvinnyt millaista se meno on Intiassa?

Oi, mulla tuli niin kova ikävä Intiaan, että kylmät väreet menee. Se on maa, joka jokaisen pitäisi joskus kokea. Häkellyttävä. Kun astut ulos lentokoneesta, haistat Intian...Se ei ole paha haju. Kumpa olisin voinut vangita purkkiin Intian tuoksua. Aivan ihana paikka!

Ensimmäinen hämmennys länsimaalaiselle turistille on juuri se likaisuus ja ne eläimet. Kun kävelet kadulla, lehmä jos toinenkin löntystelee vastaan :D. Ja niitä sitten ODOTETAAN...Jos lehmä ylittää tietä, sitä kunnioitetaan :D. Kanat juoksentelee kaduilla, kissat, koirat ja vuohet myös.
Päivällä koirat enimmäkseen nukkuvat, siellä on niin kuuma. Ei ne mitään tee :). Minä tolkutin lapselle, että koiraan, suloisimpaankaan ei saa koskea. Niissä on usein tauteja. Mutta ihania ne on, :heart:.
Illalla oltiin ulkoravintolassa syömässä. Jaloissa tepasteli kanoja, kukkoja ja koiria :D

Intia on häkellyttävä kokemus, mene ihmeessä, jso sinulle mahdollisuus aukenee :)

Saihan noista jonkinlaisen kuvan, mutta en tiedä miten laajalta alueelta noita kuvia oli ja oliko tarkoituksella valittu kaikista huonoimmat kuvat. Intiahan on kuitenkin iso maa ja varmaan siellä on erojakin. Suomestakin saa ihan erilaisen kuvan jos kuvaa pelkästään Jakomäkeä tai Eiraa.

[QUOTE="vieras";22438853]Oi, mulla tuli niin kova ikävä Intiaan, että kylmät väreet menee. Se on maa, joka jokaisen pitäisi joskus kokea. Häkellyttävä. Kun astut ulos lentokoneesta, haistat Intian...Se ei ole paha haju. Kumpa olisin voinut vangita purkkiin Intian tuoksua. Aivan ihana paikka!

Ensimmäinen hämmennys länsimaalaiselle turistille on juuri se likaisuus ja ne eläimet. Kun kävelet kadulla, lehmä jos toinenkin löntystelee vastaan :D. Ja niitä sitten ODOTETAAN...Jos lehmä ylittää tietä, sitä kunnioitetaan :D. Kanat juoksentelee kaduilla, kissat, koirat ja vuohet myös.
Päivällä koirat enimmäkseen nukkuvat, siellä on niin kuuma. Ei ne mitään tee :). Minä tolkutin lapselle, että koiraan, suloisimpaankaan ei saa koskea. Niissä on usein tauteja. Mutta ihania ne on, :heart:.
Illalla oltiin ulkoravintolassa syömässä. Jaloissa tepasteli kanoja, kukkoja ja koiria :D

Intia on häkellyttävä kokemus, mene ihmeessä, jso sinulle mahdollisuus aukenee :)[/QUOTE]

Kaikista ihaninta Intiassa on juoma- ja peseytymisvedessä uiskentelevat mädäntyneet ruumiit, niin ihmisten kuin eläinten. :heart:

[QUOTE="vieras";22438853]Oi, mulla tuli niin kova ikävä Intiaan, että kylmät väreet menee. Se on maa, joka jokaisen pitäisi joskus kokea. Häkellyttävä. Kun astut ulos lentokoneesta, haistat Intian...Se ei ole paha haju. Kumpa olisin voinut vangita purkkiin Intian tuoksua. Aivan ihana paikka!

Intia on häkellyttävä kokemus, mene ihmeessä, jso sinulle mahdollisuus aukenee :)[/QUOTE]

Kiitos tästä vastauksesta. Intiassa en ole muuten käynyt kuin vuosia sitten lentokentällä ainoastaan, mutta aina on kiinnostanut se kulttuuri. Toivottavasti ensi vuoden puolella olisi mahdollisuus lähteä jos saan sitä ennen pari asiaa hoitumaan niin varmasti lähden. :)

[QUOTE="vieras";22438814]Suomen sossun rahoilla tosiaan pärjää oikein hyvin Intiassa. Eikö sulle noista kuvista selvinnyt millaista se meno on Intiassa?[/QUOTE]

Hölönpöppöä. Kyllä suomestakin provosoivia kuvia saa kun vain osuu oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.
Ylitarkan ihmisen paikka Intia ei ole. Siellä ei ole jätesysteemiä niinkuin meillä länsimaissa. Roskat ja paskat nakataan tien poskeen, josta paikalliset niitä aika ajoin poltavat. Lehmät ja koirat syövät syömäkelpoisen, loput poltetaan :). Siellä täällä sauhu nousee koko ajan :).

Kiitos tästä vastauksesta. Intiassa en ole muuten käynyt kuin vuosia sitten lentokentällä ainoastaan, mutta aina on kiinnostanut se kulttuuri. Toivottavasti ensi vuoden puolella olisi mahdollisuus lähteä jos saan sitä ennen pari asiaa hoitumaan niin varmasti lähden. :)

Mene ihmeessä. Itsekin vielä joskus säästän matkarahat ja menen sinne :) :heart:. Asuminen & syöminen siellä on meidän silmin katsottuna ilmaista. Joku taksikyyti maksaa pari euroa (euroon muutettuna siis :D ), ruokaannos ja -juomat muutaman euron, vaatteet ovat ihan ilmaisia jne :)

[QUOTE="vieras";22438921]Me ainakin joimme pullotettua vettä, emme joista tai muista kuralammikoista. Sääli, jos sinun pitää juua :) :hug:.[/QUOTE]

Ai ihana Intia ei kelpaakaan karvoineen päivineen?:O

Saihan noista jonkinlaisen kuvan, mutta en tiedä miten laajalta alueelta noita kuvia oli ja oliko tarkoituksella valittu kaikista huonoimmat kuvat. Intiahan on kuitenkin iso maa ja varmaan siellä on erojakin. Suomestakin saa ihan erilaisen kuvan jos kuvaa pelkästään Jakomäkeä tai Eiraa.

Ai Jakomäessä killuu ruumiita sorakuopalla ja varikset sekä koirat syövät niitä?

Yhteistyössä