Ihania jotku ihmisten kommentit -raivostuttaa

  • Viestiketjun aloittaja kmm
  • Ensimmäinen viesti
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja niinseon:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Makeanhimoon ja siihen kun on opetettu mussuttamaan koko ajan jotain.
2-vuotias ei osaa itsestään haluta tikkaria, on se siihen pitänyt "opettaa".
Aikamoinen aliarviointi :D
Jos 2 v on kotihoidettu, perheensä esikoinen, niin tuo ehkä pitää jollain tasolla paikkansa....muuten ei.
meilläki onnistui esikoisen kanssa.sai karkkia vasta joskus tositosi vanhana.Mutta nuoremmat -ei onnistu ei.jos antaa isommille niin pieninkin haluaa.
Näin meilläkin!!!Esikoinen sö vielä 6v rusinoita "nannana"kun taas nuorin lapsista maistanut jäätelöä ja tikkaria n 1v....
Ellen itse antanut niin joku isosisaruksista maistatti vauvaa=)
Mutta ainahan näitä arvostelijoita riittää,niitä jotka tietää miten* juuri sinun tilanteessasi pitäis/kuuluu toimia*....
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä vihaaaaaan ihmisiä, joilla on asiaa lapsen vanhemmille, mutta puhuvat lapselle....joo, on niitä osunut kohdalle. Lapsi sitten hämmentyneenä katselee ympärilleen eikä tajua mitä tuo täti (ne on aina naisia!) mussuttaa. Jos on asiaa, puhukoon vanhemmille.

Mitä tikkariin tulee, niin oma lapsi, oma asia. Piste.

Tätä on hyvä peesata! Mä olisin sanonut just noin.
 
,,
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja niinseon:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Makeanhimoon ja siihen kun on opetettu mussuttamaan koko ajan jotain.
2-vuotias ei osaa itsestään haluta tikkaria, on se siihen pitänyt "opettaa".
Aikamoinen aliarviointi :D
Jos 2 v on kotihoidettu, perheensä esikoinen, niin tuo ehkä pitää jollain tasolla paikkansa....muuten ei.
meilläki onnistui esikoisen kanssa.sai karkkia vasta joskus tositosi vanhana.Mutta nuoremmat -ei onnistu ei.jos antaa isommille niin pieninkin haluaa.
Näin meilläkin!!!Esikoinen sö vielä 6v rusinoita "nannana"kun taas nuorin lapsista maistanut jäätelöä ja tikkaria n 1v....
Ellen itse antanut niin joku isosisaruksista maistatti vauvaa=)
Mutta ainahan näitä arvostelijoita riittää,niitä jotka tietää miten* juuri sinun tilanteessasi pitäis/kuuluu toimia*....
rusinathan ei ole yhtään karkkeja parempia, sokeripommeja nekin
 

Yhteistyössä