ihanat tissit :)

  • Viestiketjun aloittaja nyt vartalo kunnossa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin? :) Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin :)
ei ole rasvaa omassa vartalossa, olen pieni ja hoikka. mut muuten varmasti hyvä ehdotus.
 
ap
mua vaan vituttaa kun kylillä puhutaan että seuraavaksi se xxxxx rouva ottaa botoxia huuleen, et eihän siinä naisessa ole mitään aitoa että hiuksetkaan ei ole omat. en ymmärrä. kyllä mun mielestä jokainen tekee omat päätökset ja niitä pitäis arvostaa ja olla iloinen toisen puolesta. mut pää asia että olen tyytyväinen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin? :) Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin :)
ei ole rasvaa omassa vartalossa, olen pieni ja hoikka. mut muuten varmasti hyvä ehdotus.
no minkä kokoinen olet?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pikkasen vajaa 10 tuhatta sai tästä lystistä maksaa..
Miksi et harkinnut rasvansiirtoa rintoihin? :) Suurinpiirteen samanverran olisi maksanut. Pääasia silti, että olet tyytyväinen uusiin boobseihin :)
ei ole rasvaa omassa vartalossa, olen pieni ja hoikka. mut muuten varmasti hyvä ehdotus.
no minkä kokoinen olet?
164/ 57
 

Yhteistyössä