ihanat sexikkääät korot ja naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mixa1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin on naisen pillukin...ja niin mielettömän haluttava...Kaikilla ei ole kovin märkä aina...se tekee sinusta vielä haluttavamman...haluaisitko koskea jäykkää kulliani jaloillasi?

Se on kiihkeä väri, mä pidän siitä.
Olisi tosi kiva nähdä sut esim jossain kaupan pukukopissa tai vessassa jossain kauppakeskuksessa ja tehdä sulle juuri noin...laueta sun päälle...sitten voisit mennä yleisillä kotiin...se olisi toteuttamiskelpoinen juttu ;)

ehkä haluat toteuttaa sen myös joskus oikeasti? ;)
Mä veisin sut vessan koppiin ja lukitsisin oven...sä saisit ottaa multa suihin...vetäisin sun sukkikset alas ja hyväilisin sua...ja nuolisin sua...

Ei nyt ole kondomia...en aio laueta sisääsi, sanon sinulle...vai haluatko että laitan kondomin? Haluan kuitenkin laueta päällesi, merkata sinut omalla miehuudennesteelläni...

läähätämme ja latisemme kun työnnän kyrpääni sinuun...aah tuntuu niin hyvältä...en välitä yhtään vaikka tiedän että ihmiset kuulevat kun naimme...alan kohta olemaan tulossa...tunnen ihanat supistuksesi...

...vedän itseni ulos sinusta viime tingassa...vielä muutama runkkaus kädelläni ja alan ruiskuttamaan spermaani päällesi. Lastia riittää koska olen odottanut tapaamistasi useamman päivän. Sperma lentää sukkahousuillesi, hameellesi ja rintojen päälle paidallesi...aaah, ihanaa Korkkarini...olet ihana...tätä täytyy saada lisää.

Ny on pakko lopettaa. mulla on vielä yksi duunipalaveri ja sitten lähden kotiin. Mun meili on minamiesoy@gmail.com

Meilaa mulle silloin kun sinulle sopii niin tavataan, virtuaalisesti tai vaikka livenä ;)

Ajattelen sinua illalla... xxx

Yhteistyössä