W
Wau
Vieras
Tänään tapahtui "rakkautta ensi silmäyksellä", löysin aivan ihanat rattaat! Brion Tridem, sairaan hyvännäköiset kolmipyöräiset rattaat. Älyttömän kevyet oli työntää ja meni pieneen nippuun ja kuitenkin tosi tukevat, ihana työntöaisa ja idiotti-helpot säädöt (en ole tekniikan ihmelapsi). Mun on aivan pakko saada ne!! Juuri tollaisia laadukkaampia kolmipyöräisiä olen kytännyt, tosin hintakin on tietty kalliimpi kuin niissä "rihveleissä" mihin oon törmännyt... Mut ne on saatava, ne on niiin siistit!
Onko kellään noita Tridem-rattaita, haluaisin tietää millaisia nuo värit ovat livenä. Näin tänään vain yhden värin (mikä oli kyllä hyvä), sellainen jossa oli punaista, mustaa ja vähän "hopeaa". Ois vaan kiva tietää millaisia ne muut värit on kun kuvissa värit aina vääristyy. Siellä kaupassa ei muita värejä ollut.
Lisäksi otetaan vastaan vinkkejä kuinka ylipuhutaan mies ostamaan vielä yhdet rattaat....
Ei vielä puhelimessa antanut lupaa kun ei ollut itse mukana eikä ollut tyttökään mukana joten pitää käydä vielä porukalla kokeilemassa.
Mielelläni siis kuulisin noista väreistä ja muitakin käyttökokemuksia otetaan vastaan vaikka myönnettäköön että ostopäätöksen oon jo tehnyt
Onko kellään noita Tridem-rattaita, haluaisin tietää millaisia nuo värit ovat livenä. Näin tänään vain yhden värin (mikä oli kyllä hyvä), sellainen jossa oli punaista, mustaa ja vähän "hopeaa". Ois vaan kiva tietää millaisia ne muut värit on kun kuvissa värit aina vääristyy. Siellä kaupassa ei muita värejä ollut.
Lisäksi otetaan vastaan vinkkejä kuinka ylipuhutaan mies ostamaan vielä yhdet rattaat....
Mielelläni siis kuulisin noista väreistä ja muitakin käyttökokemuksia otetaan vastaan vaikka myönnettäköön että ostopäätöksen oon jo tehnyt