Ihanat lemmikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muutaku possu juttuja:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muutaku possu juttuja:D

Vieras
Eli mitäs teidän lemmikit on tehny mikä jääny ikuisesti mieleen?
Mulla oli kissa jolla leikin lapsena kuin nukella, oli mekko ja lakki päällä sitte vauvan potkareisiin leikkasin reiän hännälle ja lykkäsin nukenrattaissa:D Sama kissa kävi aina myös uimassa minun kans..
Nyt mulla on koira joka matkii kissaa välillä, teranssin kaiteelle kiipesi penkin kautta katin viereen istumaan:D myös laiturin päästä kaloja on yrittäny pyydystää kissan kans:D
Vähä muutaki tänne ku pelkkää possunuhaa:D

Ekaks tulee mieleen kun meidän tyttökisu lukitsi mut parvekkeelle :D

Olin tullut just koulusta, menin parvekkeelle tupakalle (jätin tietty koululaukun sisälle), onneksi oli sentään känny mukana. Mies oli lähtenyt just Turun saaristoon bongaamaan, tiesin en tulee vasta iltamyöhään. Meillä ei ollut parvekkeen oven ulkopuolella kahvaa, vain sisäpuolella sellainen, joka nostetaan ylös jotta ovi aukeaa ja painetaan alas että ovi menee lukkoon. Kuului vaan *klang* ku kissa hyppäs kahvaan, joka painui alas ja siinä sitä sitten seisottiin partsilla läpsyttimet jalassa, ilman avaimia ja kännykän akku melkein tyhjänä - onneks sain appiukon kiinni, tuli hakemaan mut heille siks aikaa kunnes mies tuli kotio. Onneksi oli ekan kerroksen parveke, pääsin hyppäämään alas :)

Meidän edesmennyt kissakaverimme teki paljonkin hauskoja juttuja. Joskus pentuna kun käärin itselleni tupakan, mokoma nappasi sen suuhunsa (siis tietysti palamaton) ja siinä kyllä kikateltiin kun hölmistynyt kissanpentu roikkui sätkä huulessa. Kuvaa ei harmi vaan onnistuttu saamaan.

Sama katti ihmetteli sitten kerran kun lattioita pestiin että mitäs ihmettä tämä nyt on (opiskelijaikä, opiskelijakämppä ja sen mukaiset siivoustavat). Lähti juoksemaan huoneen toisesta päästä ja koitti loikata sohvalle, mutta märkä lattia olikis liukas ja pamahti vaan sohvan kylkeen.

Kolmaskin kerta oli kun taiteili parvekkeella. Asuimme ihan ensimmäisessä kerroksessa ja parvekkeen kaiteella oli semmoisia metallisia, pyöreitä putkia, joihin olisi ilmeisesti saanut pyykkiä tjsp. kuivumaan. Tämä kissaneitonen ylväänä tassutteli kaiteita edestaas kun yhtäkkiä ote pettikin ja hirveä sätkiminen ja potkiminen siellä kaiteiden välissä. En edes muista tipahtiko vai pääsikö ylos kun nauratti vaan niin paljon. Ja lopuksi tietysti hyyyvin närkästynyt ilme naurajille.

Kerran sattui vielä niin, että tämä kissa leikki pentunsa kanssa ja pentu onnistui "työntämään" rassukan ikkunasta alas. Tuolloin asuttiin 4. kerroksessa, mutta mitään ei onneksi sattunut.

Tässä pari kuvaa vielä rakkaasta:
Jos katseet voisivat tappaa
Ylpeä äiti

mun ihanat lemmikit,nimeltään urpo ja uolevi,olivat mielettömän ihanat kaverit,seurallisia ja todella ihmisystävällisiä.Nyt tosin jo kuolleet :(.
Tässä kuva:

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/46352/1234552129_Yst%C3%A4v%C3%A4np%C3%A4iv%C3%A4%20-%20apinat.jpg

ja mein mäykky pentuna teloitti lasten syöttötuolin, nahkasohvan, jenkkisängyn ja sitten kerran hännen vattansa jouduttiin avaamaan suolitukoksen takii, kun oli syönyt 50 centin kolikon.
Kalliiksi o tullu tuo koiruus...jo on vanhaks kuiteski elänä. Ikää ny 9 vee

Meillä kissa teki pentuja ja emo päästettiin ulos, no jonku ajan päästä pyysi sisälle.. Mamma kissa oli päättäny hakea pennuille sapuskaa,elävä hiiri!!! no tämähän pääsi irti ja minä sekä kissa jahdattiin hiirtä ympäri taloa:D

Yhteistyössä