IHANAAA:D))))

Tänään olin tavanut tyttöä kenen kanssa olin tutustunut bussissa joskus kauan sitten ja hän kutsui mua kahvilaan ja mua NOLOTA :| Hän osti mulle sielä 10 eurolla kaikenlaista vaikka mä sanoi hänelle 100 kerta ja myös myijälle että EI,EI,EI minä maksan itse!!!!! :ashamed: mutta ei hän ei antanut ollenkaan mulle maksaa ja työnsi myyijälle heti pankkikortti ja vielä kun mä söin hän kysyi mua vielä 10 krt että onko sulla vielä nälkä,mä ostan vielä :ashamed: huhh mä lulin että kuolen ahdistukseen,kun niin kiltti hän on :D ,sitten hän kutsui mua kotiin lauantaina ja sanoi että tee hyvää Vjetnamilaista ruokaa :D Mua niin nolotta,mietin jo mitä mä ostan hänelle kun sinne menen :D Tutustun myös tänään hänen miehen kanssa,tosi mukava perhe =) =) He ovat Vietnamista kotoisin ja tosi ihania :heart: Ai niin hän teki manikyyri mulle,kun hänen ammatti se on ja lupasi vielä parempi tehdä lauantaina,ihan ilmaiseksi,voi että kun maailmassa on niin ihania ihmisiä :heart:

vieras
Meidän lapsella on vietnamilainen hoitaja pk:ssa ja tosi tosi ystävällinen on myös hän.

Olisi leikannut esim. lasten hiukset mielellään tai tullut kotiinkin lapsenvahdiksi jos olisimme tarvinneet..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän lapsella on vietnamilainen hoitaja pk:ssa ja tosi tosi ystävällinen on myös hän.

Olisi leikannut esim. lasten hiukset mielellään tai tullut kotiinkin lapsenvahdiksi jos olisimme tarvinneet..
mä tykkän kun ne ovat tommosia tooodella ystävällisiä Vietnamialaiset =) ja tykkävät tehdä paljon töitä,hänen mies on myös yrittäjä ja wautsi mikä auto heillä ja niiiin kilttejä ja ihania he ovat :D

Yhteistyössä