Ihanaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keski-ikäinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keski-ikäinen nainen

Vieras
Kävin tänään gynekologilla, joka oli hyvin viehättävä, komea mieslääkäri. Hän oli asiallinen ja tutki niin hellästi ja varoen.
Meillä oli heti pientä silmäpeliä ja en tiedä, miten siinä nän kävi, mutta se käynti päättyi rakasteluun!

Nyt minua hieman kaduttaa ja nolostuttaa, olenko aivan järjetön?
Olen jokin aika sitten eronnut ja jotenkin vaan näin kävi. Hän pyysi minua treffeille. Apua, mitä minä teen? Olenko aivan tyhmä?

Ei sun viehätysvoimasi sentään tuohon riitä, että joku riskeeraisi arvostetun ammattinsa jonkun ääliön takia, keksi parempi stoori. Vai keski-ikäinen .... hahaaaaaa

Minä menin aamulla viemään roskia jätehuoneeseen.
Siinä tuli vähän silmäpeliä jätekuskin kanssa ja hyvät siskot, ette voi kuvitella, mutta sain jolua pymppyyn. Se oli ihanaaaaaaaaaaaaaaaa

Minäpä paneskelin kerran papin kanssa. Koko tilaisuuden ajan pidettiin silmäpeliä ja ihailin hänen muhkeaa etumustaan ja niinhän siinä sitten lopuksi kävi, etsittiin sopiva paikka ja eikun lihaa piiloon! Hävettää.

Minä olin kerran tutustumassa yhdessä munkkilustarissa, joss oli yksi tosi hyvännäköinen munkki. Silmäpeliä vähän viriteltiin ja eikun hänen kammariinsa pääsin vierailulle myös.
Oli tosi hyvä pano, elämäni paras ja kotiin tultuani sain vielä yllätyksenkin! Ei munkki tiedä, että hänellä on kasvamassa poika, mutta jonain päivänä menen pojan kanssa vierailulle...

Kävin kerran tansseissa, jossa oli hyvä bändi siis kaikki tosi makeita miehiä. Silmäpeliä pidettiin siinä ilta ja illanpäätteksi päädyimme keikkabussiin hauskan pitoon. Päätin, että menkööt, kun on mennäkseen ja päätin antaa kaikille roudareita myöten. Oli tosi upeeta! Sain edestä ja takaa ja kunnolla sellaiseen nautintoon asti, että vauuhhhhh. Kyllä silmäpeli kannattaa aina!

Olen minäkin kerran nainut gynen kanssa. Tosin hänellä loppu työvuoro minun jälkeeni ja mentiin muualle eli emme tehneet sitä vastaanotolla, mutta kuitenkin.
Se nainti oli kertakaikkisen mahtava ja hän oli taitava kuin mikä! Jos pidät hänestä niin pidä hauskaa vaan ja nai kunnolla hänen kanssaan!

Kerran naapurin rouva tuli rappukäytävässä vastaa,oli katsellut minua sillä silmällä jo pitempään. Kävimme toisiimme kiinni ja naitiin siinä rapussa kuin eläimet,kyllä kaduttaa kun yläkerran vanhapoika näki sen.Hävettää niin saamaristi kun uikutettiin siinä rapussa...

Yhteistyössä