Ihanaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viima80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viima80

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 550
0
36
Tänään taas pääsee oman muruskan luo! ja Huomenna tullaan yhdessä kotiin taas!!

Miten teillä muilla? Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä eikä todellakaan mielestäni kauan. kaikki tuttavat ja kaverit aina motkottaa että ollaan liian 'söpöjä' yhdessä ja antavat takarajoja koska alkaa mennä huonosti. Onko se todellakin niin kamalan väärin että nautitaan eniten yhdessä olosta. kesä noin 4 kk oltiin yhdessä 24/7 eikä kertaakaan tapeltu. ei olla ikinä keksitty mitään syytä riidellä.

joskus voi tulla jotain kinaa ihan turhista jutuista kun olen aika kranttu talon rempan suhteen. siis haluan että on juuri sellainen kuin haluan tai ei sitten ollenkaan. ettei ala harmittamaan jälkeen päin. nää on pikkujuttuja kuten valokatkaisimet.... mut niistäkin selvitään ihan juttelemalla asia puhki. ja löydetään kumpaakin tyydyttävä vaihtoehto.

siis ollaanko me ihan vääränlaisia vai onko kaikilla muilla vain huono parisuhde ja pitääkö tän kuhertelun joskus loppua???

Me kans aikanaan kuultiin jatkuvasti noita "ennustuksia" kauanko ollaan yhdessä, (just jatkuvan yhdessä viihtymisen, yms takia). Nyt alkaa oleen yhdessä oloa 25 vuotta täynnä, ja edelleen viihdytään hyvin yhdessä ja ollaan NIIIIN rakastuneita.

Itse olen ihmetellyt samaa! Eikö saisi olla onnellinen ja nauttia toisen seurasta vieläkin vaikka on jo useamman vuoden ollut yhdessä.. :) Itse tykkään kans olla vain lähellä ja pitää kädestä kiinni!! :D

Yhteistyössä