Ihanaa! Voiko tämä olla totta?! <3 *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Tuntuu niin luksukselta! Meidän poika pian ½v ja 2 iltaa ja yötä mennyt niin hienosti. Koko aika syntymän jälkeen ollut nukuttaminen yhtä ähellystä ja taistelua unta vastaan. Herätään 2h välein syömään.
Nyt saanut illalla maidon, juonut sen, kääntynyt itse kyljelle ja alkanut nukkumaan. Herännyt vain 2 kertaa yön aikana.

Nyt on äiti saanut herätä virkeänä ennen poikaa juomaan rauhassa aamukahvin! :D :heart:
Tiedän, että pienten kanssa tilanteet muuttuu koko ajan ja ens yö voi taas olla jo toisenlainen, mutta nyt mä nautin! :)

Tuo on kyllä ihanaa. :)
Itsekin sain viime yönä nukkua heräämättä kun viimeiset 2 viikkoa tuo 7kk on huutanut keskellä yötä puolisen tuntia jostain ihmeen syystä. On kuitenkin lopettanut yösyömiset jo 2kk iässä ja syönyt illalla hyvin joten ei pitäisi nälkäkään olla. Mutta onneksi tuo viime yö oli rauhallinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Tuo on kyllä ihanaa. :)
Itsekin sain viime yönä nukkua heräämättä kun viimeiset 2 viikkoa tuo 7kk on huutanut keskellä yötä puolisen tuntia jostain ihmeen syystä. On kuitenkin lopettanut yösyömiset jo 2kk iässä ja syönyt illalla hyvin joten ei pitäisi nälkäkään olla. Mutta onneksi tuo viime yö oli rauhallinen. :)

Ihana tunne! :flower: Sullahan ollut aivan luksusta kun jo noin pienenä loppunut yösyömiset. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ihana tunne! :flower: Sullahan ollut aivan luksusta kun jo noin pienenä loppunut yösyömiset. :D

No, kerran meilläkin näin. Esikoinen söi öisin 5kk ikään asti ja keskimmäinen 8,5kk ikään. On tämä näin paljon kivempaa. :D

Voi mä odotan, koska meillä se lakkaa. On kyllä poika niin vilkas, että varmaan sitten alkaa heräilyt ihan muista syistä, mutta kuitenkin. :D Toivottavasti ihan itsekseen lopettaa sen syömisen, kun tuntuu että musta ei oo siihen, että en vain anna maitoa yöllä.

Yhteistyössä