"ihanaa" tämä mun elämä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Joo ja tiedän et itse oon valinnu mut silti...

Pohjustan sen verran et mies on alkoholisti, välillä kun juo ja mulla on vaikeaa (ottaa hermoon) niin kerron 2 parhaalle ystävälle tyyliin "taas se juo" "mulla menee hermot" "nyt teki sitä" koska se helpottaa MUN oloa. No kumminkin:

Mies äsken kertoi "juorun", ihan vakava asia oikeasti. Höpötti (oli kännissä) et muista sitten etten kerro kenellekään, minä lupasin olla kertomatta. Ja ymmärsinkö että en saa kertoa. Vertas tuohon kun kerron "koko maailmalle" hänen juomisistaan. Jatkaa höpötystä ja lopuksi sanoo "jos kerrot jollekin NIIN SAAT MUSTANSILMÄN!!"
Mä vain et ah. "Ei mitään ah vaan OIKEASTI saat mustansilmän jos kerrot ja pariterapiassa kerron ettei suhun voi luottaa" ??!
No aikomukseni ei alunperinkään ollut kertoa asiasta kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulle jos joku sanois että saan mustan silmän jos en tee kuten käsketään niin antaisin sille mustan silmän jo etukäteen että tietää olla jatkossa uhkailematta.

Ei onnistu multa, mies paljon vahvempi :(
yli 10 vuotta sitten oon saanutkin tuolta mustansilmän...

Äsken löysin sen sammuneena pannuhuoneen lattialta, 1,5 litran viinapullon kans. Takavarikoin pullon itselleni, mut nyt pitäis löytää hyvä piilo ettei mies löydä sitä. Vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle jos joku sanois että saan mustan silmän jos en tee kuten käsketään niin antaisin sille mustan silmän jo etukäteen että tietää olla jatkossa uhkailematta.

Äsken löysin sen sammuneena pannuhuoneen lattialta, 1,5 litran viinapullon kans. Takavarikoin pullon itselleni, mut nyt pitäis löytää hyvä piilo ettei mies löydä sitä. Vinkkejä?

Siivouskaappi?

Miksi?
Anna miehen juoda, jos on niin juoppo. Nosta ittes sitä ylemmäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellä Alapää-Pimpero:

Miksi?
Anna miehen juoda, jos on niin juoppo. Nosta ittes sitä ylemmäs.

peesi ja lähde lätkimään.........pääsi saat kuntoon muualle paremmin

Siis miksi otin pullon? -meinaan juoda sen itse... sitten joskus
vai miski oon vielä tässä liitossa? -sitä oon itse monesti miettinyt. Viime syksynä olin lähdössä mut mies sai puhuttua mut ympäri. Ja vähensikin juomista huomattavasti, jopa niin paljon et olisin tyytynyt siihen. Mut eihän se siihen jäänyt... Nyt oon ajatellut et (ainakin osaksi) "parannan itseni" ja sit lähden. Mies haluais jatkaa ja siksi ollaan menossa parikäynnille. Se ei tiedä/ ymmärrä kuinka lähellä tämä liitto on loppua...

Mikset hyvä nainen ota itteäs niskasta kiinni ja lähde meneen sieltä?!?! Ota yhteys kaupungille/kuntaan, pyydä ettimään asunto, miehelles ei tarvitse ilmoittaa ku muuttopäivänä että terve, mä meen nyt. Jos yhtään arvostat itseäs ja omaa elämääs, et suostu kynnymatoksi vaan häivyt ja rupeet rakentaan omaa elämää, onnellisempaa sellaista. Ja jos teillä lapsia on niin sitä suuremmalla syyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja sani:

Tämä on varmasti totta mut kun mä hullu vieläkin rakastan tuota... Ja halua elää/ nähdä tän loppuun ettei jää mitään jossiteltavaa.
Miten nää tunteet saa kuolemaan? Vai kuoleeko ne koskaan?

Tämä on varmasti totta mut kun mä hullu vieläkin rakastan tuota... Ja halua elää/ nähdä tän loppuun ettei jää mitään jossiteltavaa.

Mihin loppuun? Hautaanko? Olisko NYT se loppu, jota olet odottanut?
Sä rakastat mielikuvaa, etkä sitä juopporetkua, joka makaa kellarin lattialla ja aiemmin sua uhkaili.
Älä vajoa sen mukana!

Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä vain:
Mikset hyvä nainen ota itteäs niskasta kiinni ja lähde meneen sieltä?!?! Ota yhteys kaupungille/kuntaan, pyydä ettimään asunto, miehelles ei tarvitse ilmoittaa ku muuttopäivänä että terve, mä meen nyt. Jos yhtään arvostat itseäs ja omaa elämääs, et suostu kynnymatoksi vaan häivyt ja rupeet rakentaan omaa elämää, onnellisempaa sellaista. Ja jos teillä lapsia on niin sitä suuremmalla syyllä!

On lapsia... :(
Mä TIEDÄN et mun pitäis lähteä mut en pysy/ jaksa/ saa aikaiseksi. Kai mä oon tottunut tähän näiden vajaan 14v. aikana... Ja kun välillä on niitä hyviäkin hetkiä, plääh...

[/quote]
[/quote]

No toisilla ne tunteet ei kuole mihinkään vaikka 10 v. ajan petettäis kaikintavoin ja pahoinpideltäs ja loppu tulisi miehen kautta. :headwall:
Toisille riittää jo uhkailu... :o

Sä rakastat mielikuvaa, etkä sitä juopporetkua, joka makaa kellarin lattialla ja aiemmin sua uhkaili.
Älä vajoa sen mukana!

Tämä on kyllä totta. Tai lähinnä kai sitä mielikuvaa elämästä ilman viina kun tiedän et se olisi mahtavaa. Miten mä pysynt luopumaan tuosta haaveesta/ mielikuvasta? :`(

mun äiti otti yhteyttä turvakotiin ja sai mun käsittääkseni sosiaalitoimiston? tai jonku kautta asunnon itselleen,mulle ja 2 sisarukselleni 13 vuotta sitten....
hänkin jahkas ja jahkas ja me lapsetkin saatiin turpiin kun mentiin väliin puolustaan äitiämme.sitten se vielä palas kerran takas ennenkö tajua vihdoin ja viimein erota.Arvaat varmaan olenko vieläkään päässyt lapsuusajan muistoista aikuisiälläkään.

....vittu niitä äijiä tartte pelätä ne on luusereita!

Ei se miehes muutu ,usko mua.Samaa haaveilin minäkin,uskoin,odotin ja toivoin.Saimpa minäkin erään kerran mustan silmän "opetukseksi"...seuraavaa "opetusta" en jäänyt odottamaan.Lupailee edelleen ,mutta onhan se nähty!
Asun ystäväni nurkissa,kunnes saan kodin itselleni,onneksi nuorinkin jo opiskelemassa toisella paikkakunnalla.

:hug: :hug: ap,meillä myös juoppo isi.. nytkin makaa kankkusessa :/ toi on kans alkanu uhkailee lyömisellä,ei tunnu kivalta ollenkaan.mun ex oli sitä laatua että turpiin tuli joka toinen vkl.

Sanoi mulle tänään et pitäishän mun tietää ettei koskaan toteuta tuota uhkausta?! No niinkö? Kyllä se kunnon humalas on niin arvaamaton että en todellakaan voi vannoa ettei löisi :(
Töistä tullessa oli jo taas kännissä :( Nyt ONNEKSI nukkuu!!

Älä vajoa sen mukana!

Tämä on kyllä totta. Tai lähinnä kai sitä mielikuvaa elämästä ilman viina kun tiedän et se olisi mahtavaa. Miten mä pysynt luopumaan tuosta haaveesta/ mielikuvasta? :`(

melko helposti kun tapaat tavallisen, järkevän miehen. Niitä on vaikka kuinka paljon, saattavat ola vähän ujoja tosin.

Mutta tee palvelus itsellesi ja lapsillesi ja LÄHDE!

Yhteistyössä