Ihanaa, romanttinen viikonloppu????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katiapatia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katiapatia

Jäsen
18.02.2008
747
0
16
Meillä on menossa miehen kanssa ensimmäinen kahdenkeskinen viikonloppu pariin vuoteen.. Eikös oo ihanaa että joskus saa kultsin kanssa lähteä lomailemaan, käydä syömässä, leffassa, tai tehdä oikeastaan mitä vaan??

Noh, kaikkihan ei oo nyt ihanaa.. Mieheni ei ollut sopinut lapsillemme hoitajaa, vaikka monesti siitä muistutin. Oltiin sovittu että mies oman äitinsä kanssa sopii miten ja mihin aikaan lapset tuodaan hänelle.

Lapset menivät tunti sitten mummolaan..

Meillä oli mieheni kanssa ollut myös puhetta, että hän hoitaisi tämän viikonlopun "kustantamisen" koska tiesi että minulla ei ole rahaa eräästä lääkärireissusta johtuen. Meillä on kyllä hyvin pitkälti yhteiset rahat....

Noh.. nyt ei oo varattuna mitään iltasuunnitelmia, ei pöytää mistään ravintolasta, ei hotellia, ei mitään.

Tähän väliin korostan että ollaan melko hyvin toimeentulevia ihmisiä ja matkustellaan paljon. Eli rahasta ei ole kyse.

Mä istun nyt koneella meikattuna, tukka laitettuna, ja olin miettimässä mitä pistän tänään päälle..

Sitten mä tajusin että ei me ollakaan menossa minnekään... Mieheni ei ole suunnitellut yhtään mitään tälle viikonlopulle. Ja mä petyin todella karvaasti. En halua alkaa nipottamaan ja valittamaan jos ollaankin vaan kotosalla. Sekin on ihan kivaa. Mutta kun mä olin koko ajan ollut siinä ymmärryksessä että me nimenomaan lähdettäis jonnekin ja tehtäis oikeasti jotain kivaa... Olin oikeasti odottanut että kerrankin päästään juhlimaan kahdestaan..

Varsinkin kun miehen kanssa ollaa tämäkin viikko puhuttu paljon tästä viikonlopusta.. Miten voi tulkita näin väärin?? JA miten mä pystyn korkeista odotuksistani huolimatta nauttia tästä illasta? (sitten kun se mies edes tulee kotiin)

Onko mun mies pässi?

Huh! Nyt vaatteet päälle ja menette sinne ravintolaan. Ei kaikkiin ravintoloihin tarvita pöytävarausta. Meneette sellaiseen mihin ei tarvita. Syötte pitkään ja hartaasti, käytte tanssimassa??? jos siitä tykkäätte, baarissa? ja sitten kotiin =) Ette kyllä jää kotiin nyhjäämään jos olet jo itsesi laittanut. Ettekö jutelleet asioista? ettekö tehneet suunnitelmaa selväksi?

No en tiedä onko sun miehes pässi..mut just niinku mun. Tai siis ei nyt välttämättä just, mut vähän. Se ei niinku osaa suunnitella eikä mitään. Mä rakastan yllätyksiä ja toivoisin et se keksis joskus jotain. Mä en haluu ehdottaa sille että keksis jotain, koska sit se ei oo yllätys.

Oon ite hankkinu esim. kerran sille synttärilahjaks kylpyläreissun meille kahdelle. Järkkäsin myös lastenvahdit. Ja 10 -v hääpäiväks (vuoden päästä kesällä ) oon jo varannu lastenvahdit pidemmäks aikaa ja oon päättänyt et lähdetään Italiaan. Ei kai toi tosta muutu..minä taidan olla se joka järkkää kaiken kivan. Ja lastenvanhdit, aina..

Mieheltä kysyin että lähdetäänkö Helsinkiin.... Vastausta ei tullut.. Sanoi vain että mietitään kun hän tulee takaisin. Nyt on ollut siis lapsia viemässä jo parisen tuntia..

Ja olen pettynyt sen takia, että oli tavallaan mieheni vuoro järjestää jotain. Viimeksi minä hoidin kaiken. Eli häämme. Hänen tarvitisi vain tulla paikalle.

Oonko mä ihan paska jos mä lähen kavereitten kanssa bailaamaan?? Vai menenkö pesemään meikit pois?

Alkuperäinen kirjoittaja ac:
No en tiedä onko sun miehes pässi..mut just niinku mun. Tai siis ei nyt välttämättä just, mut vähän. Se ei niinku osaa suunnitella eikä mitään. Mä rakastan yllätyksiä ja toivoisin et se keksis joskus jotain. Mä en haluu ehdottaa sille että keksis jotain, koska sit se ei oo yllätys.

Oon ite hankkinu esim. kerran sille synttärilahjaks kylpyläreissun meille kahdelle. Järkkäsin myös lastenvahdit. Ja 10 -v hääpäiväks (vuoden päästä kesällä ) oon jo varannu lastenvahdit pidemmäks aikaa ja oon päättänyt et lähdetään Italiaan. Ei kai toi tosta muutu..minä taidan olla se joka järkkää kaiken kivan. Ja lastenvanhdit, aina..

Voi ei! Kuulostaa ihan samalta! Mua vaan ärsyttää se että kun mies on antanut mun olettaa että nyt juhlitaan... Ja hän sanoi ääneen että hoitaa hotellit ja lapsenvahdit ja kaiken!

On se pässi.

Nyt vain iloisesti kyselemään, kunhan miehesi tulee, että minne kulta mentäisiin =) Oma asenne kohdalleen, niin hyvä siitä illasta vielä tulee. Usein extempore tehdyt suunnitelmat ovat paljonkin parempia ja illasta tulee onnistuneempi kuin kauan suunnitellusta ja valmistellusta illasta. Ja mistä sä vielä tiedät, ettei hänellä ole suunnitelmia? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Nyt vain iloisesti kyselemään, kunhan miehesi tulee, että minne kulta mentäisiin =) Oma asenne kohdalleen, niin hyvä siitä illasta vielä tulee. Usein extempore tehdyt suunnitelmat ovat paljonkin parempia ja illasta tulee onnistuneempi kuin kauan suunnitellusta ja valmistellusta illasta. Ja mistä sä vielä tiedät, ettei hänellä ole suunnitelmia? ;)

Jos mä nyt alan odottamaan että sillä onkin jotain suunnitelmia, niin todennäköisesti joudun pettymään pahemmin..

Noh, katotaan kun se tulee kotiin.. Vähän mulla kyllä on fiilikset jo laskenu, mutta kaikki riippuu nyt siitä mitä se sanoo kun tulee takaisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Jos mä nyt alan odottamaan että sillä onkin jotain suunnitelmia, niin todennäköisesti joudun pettymään pahemmin..

Noh, katotaan kun se tulee kotiin.. Vähän mulla kyllä on fiilikset jo laskenu, mutta kaikki riippuu nyt siitä mitä se sanoo kun tulee takaisin..

Jos hänellä ei olekaan suunnitelmia, niin estääkö jokin niiden tekemisen yhteisesti? Meidän suhteessa se nimittäin toimisi, että yhdessä mietittäisiin vapaaillan ohjelma vaikka juurikin sinä samaisena iltana. Mutta mä olenkin niin yltiöpositiivinen ihminen, etten jaksa pettyä juuri mistään ja jos ei yksi tie vie perille, niin mennään sitten toista kautta.

Toivon sinulle ja miehellesi joka tapauksessa oikein kivaa iltaa
=)

Aika hyvin tuntuu teillä kommunikaatio pelaavan... Oletko varma että myös miehesi on koko viikon suunnitellut ja puhunut viikonlopusta ja oletko sinäkään ääneen puhunut??
Älä oleta vaan sovi,puhu ja varmista että viesti menee perille ettei tule tilannetta että toinen ei edes tiedä miksi olet pettynyt.
Ei parisuhde kovin vaikeaa ole kunhan se ei perustu olettamuksille. Ja nyt nännit pystyyn ja ulos!

Tai kuule..Mitäs jos miehesi onkin juuri nyt järkkäämässä jotain teidän yhteiselle illallenne??Odotahan vaan kun kotiutuu..jospa onkin yllätys tulossa;)!Hauskaa iltaa!

Oon kanssa sitä mieltä että lähdette! Jos miehes on niinku mun niin kyllä se lähtee sit kuitenkin...Mutta ymmärrän sua kyllä täydellisesti!

Meillä on useemminkin ollut niin et mies on luvannu hankkii lastenvahdit ja sit ku päivä on lähestynyt ja oon kysynyt et onkos hoitopaikka tiedossa niin ei se mitään oo kysyny keneltäkään. Ja sit oon saanut hankkii lastenvahdit. Ja me ei todellakaan käydä usein missään! Siis ilman lapsia. Lapset on 1 -3 yötä vuodessa jossain muualla ku kotona yötä. Ikää 5 ja 7 vuotta.

Ei sitä minuuttiaikataulua ja suunnitelmia tarvi olla toisen kanssa yhdessäoloon.

Kun mies tulee, lähdette lähimpään kaupunkiin, missä nyt sitten asuttekin ja menette syömään.
Ei tarvi pöytävarausta läheskään kaikissa paikoissa.

Sitten vaikka ravintolaan tanssimaan. Tai elokuviin tai miltä teistä sitten tuntuukin.

Ja nyt kun odottelet miestäsi niin voit netistä etsiä sen kaupungin hotellien yhteystiedot ja varaat teille huoneen, niin on sekin homma hoidettu kun mies tulee kotiin

Yhteistyössä