Ihanaa pian saan suklaata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.

Miksi?

Nauti ap!

Kiitos vaan muistutuksesta, on se kiva ku on täällä tämmöinen personal trainer :D. Onneksi mulla ei näy joka suklaa vyötäröllä niin ei tarvii heti alkaa jumppailee suklaan jälkeen :D.. Nautin oikein kunnolla nyt! Onhan vielä tänään 5. päivä ilman tupakkia! :) Onnea minulle :flower:

Miksi?

Nauti ap!

Miksi? No siksi tietenkin ettei ap lihoisi entisestään!

Kettuako se sulle kuuluu minkä kokoinen kukakin on!?!

Liikunta teke hyvää kaikille, myös sinulle!

Miksi?

Nauti ap!

Toki, mutta siinä on monia muitakin aspekteja kuin energiankulutus. Etkä muuten vastannut kysymykseen...

Miksi?

Nauti ap!

Toki, mutta siinä on monia muitakin aspekteja kuin energiankulutus. Etkä muuten vastannut kysymykseen...

Kuuluu, ja varsinkin näkyy.

No jos oot 5 päivää ollu polttamatta ni johan tossa suklaat ansaitsee, liikunnalla tai ilman :D Hatun nosto sulle! :flower:

Mä oon kaikki suklaan syöny.. täytyy hakee lisää tosta Nesteeltä.. :D Enkä meinaa niitä millään tavalla kuluttaa pois ku ei oo tarvettakaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Eiks teilläpäin ole kioskeja tai abc:tä josta olis saanut suklaata jo eilen?

On täällä ärrä ainakin vähän matkan päässä mut poika oli jo nukkumassa niin en voinu lähtee hakee herkkuja.. :)

No maistuupa vielä paremmalle kun on joutunut vähän odottaan. Mitä aiot ostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No jos oot 5 päivää ollu polttamatta ni johan tossa suklaat ansaitsee, liikunnalla tai ilman :D Hatun nosto sulle! :flower:

Mä oon kaikki suklaan syöny.. täytyy hakee lisää tosta Nesteeltä.. :D Enkä meinaa niitä millään tavalla kuluttaa pois ku ei oo tarvettakaan. :D

Oon ihan samaa mieltä! Ja kiitos paljon :hug:. Nikotiinipurkkaa ostin lisää varmuuden vuoksi ja sitten ostin suklaata :p . Vihdoinkin! Kahvi on tippumassa ja nautin vikasta vapaasta :).

En minullakaan ole tarvetta heti hyppiä tasajalkaa suklaan jälkeen, ainakaan omasta mielestä :). Hyvä näin.

Eiks teilläpäin ole kioskeja tai abc:tä josta olis saanut suklaata jo eilen?

On täällä ärrä ainakin vähän matkan päässä mut poika oli jo nukkumassa niin en voinu lähtee hakee herkkuja.. :)

No maistuupa vielä paremmalle kun on joutunut vähän odottaan. Mitä aiot ostaa?

Ostin Polly karkkeja :p

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Oon ihan samaa mieltä! Ja kiitos paljon :hug:. Nikotiinipurkkaa ostin lisää varmuuden vuoksi ja sitten ostin suklaata :p . Vihdoinkin! Kahvi on tippumassa ja nautin vikasta vapaasta :).

En minullakaan ole tarvetta heti hyppiä tasajalkaa suklaan jälkeen, ainakaan omasta mielestä :). Hyvä näin.

Joo kyllähän sitä kannattaa varuiks olla sitä nikotiinipurkkaa. Mä kun viimeks yritin lopettaa niin oli ihan infernaalinen migreeni kolme päivää, siihen jäi yritykset.. :snotty: Sen ekan viikon ku sais jotenki menemään ni sittenhän se on ihan helppoo siitä eteenpäin :)

Joo en se minäkään heilu suklaansyönnin jälkeen, päinvastoin. Yrittäny saada kaloreita tarttumaan kroppaan mutta ei oikeen onnistu. Tietenki ihan hyvä tuon suklaansyönnin kannalta.. Ei haittaa vaikka kuinka paljon vetelee herkkuja nassuun, missään ei näy :laugh:

Yhteistyössä