Nyt leidit nautitaan eikä murehdita pikku juttuja yhtään!! :D
KumiAnkeli 07.06.2008 #3 Alkuperäinen kirjoittaja samperi: Mutta entä jos ei tykkää kesästä, tai ainakaan tuosta kuumuudesta |O Click to expand... Katsos vain, kerrankin ihminen joka vie sanat suustani
Alkuperäinen kirjoittaja samperi: Mutta entä jos ei tykkää kesästä, tai ainakaan tuosta kuumuudesta |O Click to expand... Katsos vain, kerrankin ihminen joka vie sanat suustani
potkuri85 07.06.2008 #4 Mikä halvatun kesä. Täälläon 11 astetta lämmintä vaikka aurinko paistaa... :kieh:
Saiccu 07.06.2008 #6 Kyllä tätä kesää olen niin odottanut. Kesä on ehdottomasti vuoden parasta aikaa. B)
maatiainen 07.06.2008 #7 Mä en myöskään tykkää kesästä,en itikoista,paarmoista,kärpäsistä....Ja varsinkaan nyt en tykkää edes paidasta päälläni kun kärvensin selkäni ruohoa ajaessa...
Mä en myöskään tykkää kesästä,en itikoista,paarmoista,kärpäsistä....Ja varsinkaan nyt en tykkää edes paidasta päälläni kun kärvensin selkäni ruohoa ajaessa...
marabou 07.06.2008 #8 IHANAA !! Pysyis vaan helteet. Ens viikolle lupas vaan sateita ja just ja just + 10 astetta :/
Sen pituinen se 07.06.2008 #9 sääsket tulossa kun siitepölyaika loppuu, yhtä kärsimystä. Mutta mukava kun ei tarvitse paksuja vaatteita pukea.
sääsket tulossa kun siitepölyaika loppuu, yhtä kärsimystä. Mutta mukava kun ei tarvitse paksuja vaatteita pukea.