Ihanaa olla raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähiöihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lähiöihminen

Vieras
Mutta mä olin jo ehtiny unohtaa, kuinka kamalaa tää pahoinvointi voi olla :S

Nautin kyllä silti joka hetkestä <3

Yöllä plussasin :) Vaikka oireet on ollu kyllä todella selvät viikon :)

Kiitos onnittelijoille <3 Joo onhan se kiva, kun tietää ettei tää pahoinvointi kauaa kestä.. Esikoisesta kesti noin 16 viikkoa xD :D No, eiköhän tää aika nopeesti mene, että pääsee nauttimaan puolesta välistä :)

Onnittelut minultakin! En halua olla ilonpilaaja, mutta minullakin esikoisen kohdalla pahoinvointi kesti 16 viikkoa, mutta tästä kakkosesta peräti 22 viikkoa. Toivottavasti sulle ei kuitenkaan kävisi niin. Ihanaa tää raskaanaolo kuitenkin on, kaikista kolotuksistaan jahankaluksistaan huolimatta. 25+6 menossa minulla :)

[QUOTE="vieras";23774979]Onnittelut minultakin! En halua olla ilonpilaaja, mutta minullakin esikoisen kohdalla pahoinvointi kesti 16 viikkoa, mutta tästä kakkosesta peräti 22 viikkoa. Toivottavasti sulle ei kuitenkaan kävisi niin. Ihanaa tää raskaanaolo kuitenkin on, kaikista kolotuksistaan jahankaluksistaan huolimatta. 25+6 menossa minulla :)[/QUOTE]

Kiitos kiitos!! :) Huhhuh! Toivottavasti mulla ei kestä noin kauaa :D Mitä sukupuolta sulla on tuo eka ja tiedätkö jo tuon toisen? :) Meillä eka on tyttö :) Tyttöä toivoisin nytkin, mutta poika on yhtä tervetullut! :)

Onnea sullekin loppuraskauteen :)

Mä yökkäilin esikoisesta viimeisen kerran synnytyspöydällä, pahin yökkäilyvaihe oli kumminkin päällä siihen viikolle 16.
Seuraavassa raskaudessa päätin pysyä sängyssä ja pitää silmät kiinni mahdollisimman paljon - mikä oli hiukan haastavaa kun esikoinen oli vasta 1,5 vuotias. Mutta mitä enemmän pystyin lepäämään, sitä vähemmän oksentelin. Tokasta pahoinvointi kesti enää 8 viikkoa. Kolmannen kanssa sama homma - mahdollisimman paljon lepoa, pahoinvointi lyheni taas, vain 6 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja lähiöihminen;23774984:
Kiitos kiitos!! :) Huhhuh! Toivottavasti mulla ei kestä noin kauaa :D Mitä sukupuolta sulla on tuo eka ja tiedätkö jo tuon toisen? :) Meillä eka on tyttö :) Tyttöä toivoisin nytkin, mutta poika on yhtä tervetullut! :)

Onnea sullekin loppuraskauteen :)

Tyttö oli esikoinen, tästä toisesta ei ole tietoa sukupuolesta.

Mä voin tosi pahoin pari ekaa kuukautta (en nyt muista koska loppui, mutta varmaan siinä 13-14vkolla ) mutta en oksennellut melkein koskaan! Olisinkos 2 kertaa oksentanut koko raskauden aikana... Ei se mun mielestä sitä katso, että oksentaako, että onko paha olla vai ei... En voinut kaupassa mennä pesuaine puolelle, siis teki vaan niiiin pahaa ne kaikki hajut! Pahin oli rasvan käry, inhosin kävellä grillien ja kebab mestojen läheltä.. Loppuraskaudessa nämä samat hajut tosin oli jotenkin ihania :D

Mutta siis ohi se menee, lepäily oikeasti auttaa ja silmien kiinni pitäminen.. Jos vaan on sauma niin heti pikäkseen.. Tsemppiä :)

Yhteistyössä