Ihanaa olla raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin mäki ajattelin viel 15 viikkoo sitte, ku maha oli paljon pienempi ja sain nukuttua yöllä eikä kyljen kääntäminen ollu niin hemmetinmoisen itkun ja tuskan takana (liitoskivut)... Nyt ei malttas enää odottaa viimestä viittä viikkoo (vaikka yliaikasekshan tää mun tuurilla menee)!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miten sä jaksat näillä ilmoilla? Mä muistan, että mä tarkenin talvellakin epätavallisen hyvin raskaana ollessani :D

Niin onhan tuo varsinainen patteri tuolla, mutta se on vaan niin sympaattinen <3 Aina tulee tohon "nahkoille" kuuntelemaan kun sille juttelee tai silittelee :) Pikkunen ,siellä se mölyää <3 Kai silläkin on kuuma tuolla yksiössään, heh..koittaa sitä laajennella ahkerasti :)

Muutama aste toki vois olla vähempi, myönnettäköön :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miten sä jaksat näillä ilmoilla? Mä muistan, että mä tarkenin talvellakin epätavallisen hyvin raskaana ollessani :D

Niin onhan tuo varsinainen patteri tuolla, mutta se on vaan niin sympaattinen <3 Aina tulee tohon "nahkoille" kuuntelemaan kun sille juttelee tai silittelee :) Pikkunen ,siellä se mölyää <3 Kai silläkin on kuuma tuolla yksiössään, heh..koittaa sitä laajennella ahkerasti :)

Muutama aste toki vois olla vähempi, myönnettäköön :)

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tuskaa:
Onnea raskauden loppuvaiheille!
Toivon vielä joskus olevani samassa tilanteessa kanssasi. :flower:

T: se apteekin asiakas. :ashamed:

Kiitos, 7vkon siivu tässä vielä jäljellä. Olen pahoillani puolestasi, toivon onnea matkaan tulevaisuudessa <3

Niinpä! Toukka on niiin <3

Ja huonoo oloo/huimausta voi syyttää helteistä, ei se oo raskauden vika :D Ja tohon pahoinvointiin, mun ei ainenkaa auttais vauvakuumeessa aateella sitä, mä olin nii onnelline ku mulla alko alussa pahoinvointi niin "tunsi" olevansa raskaana :D Tosin oli se sit vähintään yhtä ihanaa ku se sit loppu :P

tosi kiva juttu, että tykkäät olotilastasi! itsellä 4 raskautta takana ja lapset jo hiukan isompia nyt. en kaipaa enää noita aikoja, mutta silloin toki tykkäsin. noh, se viimeinen raskaus alkoi jo tehdä vähän tiukkaa.. ;)

Olihan se kiva olla raskaana kun masu oli vielä pieni ;) sitten kun neuvollassa sanottiin että on iso vauva tulossa niin alkoi todella hirvittämään. Kaikki kolme lastani on olleet 5 kiloisia joten yhtään vauvaa tähän talouteen ei enää tule :D Eikä muuten ollut sokeri vauvoja :)

Niin meillä tämä on vasta eka, että on tietysti sikäli helpompaa olla raskaana, kun kukaan ei juoksentele vielä tossa jaloissa haluamassa ja tahtomassa :)

Mulla on kans jo melkoinen Airbag ja hiukan jännittää et millanenhan valas musta muotoutuu loppua kohden :D Ihan normikäyrillä on kaveri kuitenkin vielä kulkenut, aika pitkä vesseli tosin. Mut eikös se tässä loppua kohden tasoitu ja sit tulee painoa? Siis vauvalle. Ja vissiin mullekin :D

Yhteistyössä