Ihanaa.... nyt ne sitten hajosi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjuza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katjuza

Aktiivinen jäsen
09.04.2005
1 827
0
36
nimittäin videot. Pääsen vihdoinkin eroon noista vhs-kaseteista. Lapsille sanottu jo pari vuotta takaperin että kun videot hajoaa niin uusia ei enää hommata ja katellaan sitten vaan dvd:tä. Kumma kyllä noi videot ei sitten aikasemmin hajonnutkaan vaikka merkkejä on ollu ilmassa sen parisen vuotta. Noita kasetteja on meinaan kertyny vuosien varrella liki 100 ja ne vie tilaa pirusti. Ja nyt saan kärrättyä ne lasten vhs- kasetit jonkun toisen riesaksi :kieh: :whistle:

Meillä myös laite, jossa dvd ja vhs samassa, mutta siinä hajosi dvd-puoli ja vhs toimii joten kuten. Riippuu millä päällä se on. Dvd-leffoja katellaan tuosta Xbox 360:stä. :D
Vhs-kasetteja kyllä löytyy edelleenkin vino pino ja jonkun verran lastenkin. Ei raaskis luopua, vaikka eipä niitä oo kai puoleen vuoteen kateltu enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Toivottavasti noista kaseteista pääsee eroon :o , kai ne nyt jollekin kelpaa vielä, ei meinaan viittis kuitenkaan roskikseenkaan raahata.

Mulle kelpaa :wave:

Ajattelin ihan ensiks tarjota niitä tähän naapuriperheisiin ja esim. siskojeni lapsille, jos ne siis niitä kelpuuttaa, jos ei niin täällä niitä olis
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mindiivo:
Toivottavasti noista kaseteista pääsee eroon :o , kai ne nyt jollekin kelpaa vielä, ei meinaan viittis kuitenkaan roskikseenkaan raahata.

Mulle kelpaa :wave:

Ajattelin ihan ensiks tarjota niitä tähän naapuriperheisiin ja esim. siskojeni lapsille, jos ne siis niitä kelpuuttaa, jos ei niin täällä niitä olis
;)

Niin aattelinki, mutta koitin kepillä jäätä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mä oon sit vissiin outo ku vuosi sit ostin nimenomaan sellasen koneen jossa on dvd ja vha samas. Mä en ala uusimaan koko leffaläjää siks et vhs on out.

Oiskohan jo kuukauden päivät kun minäkin tein saman :D
Suurin osa disneyn klassikko elokuvistakin on vhs kasettina! Niistähän minä en luovu!!
Paitsi että, vanhemmiltani meni videot rikki. Ostivat sitten yhestä liikkeestä viimesen videot! Ja myyjä vielä sanoi että niitä ei enää tehä ollenkaan.

Mitäs jos vhs videoita ei saa 5v päästä enää mistään? :ashamed:
Kaikki 150 kasettia menee kaatopaikalle :/