ihanaa mies:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26687330]Älä sitten please enää sano, että olet ollut nykyisen kanssa nyt jo 2,5 vuotta, ennen kuin siis oikeasti olet ollut :D[/QUOTE]

2 vuotta ollaan yhdessä, raskaksi tulin 13,5kk sitten

[QUOTE="vieras";26687350]Kuinka sinä sitten vielä joulun alla 2010 olit vielä menossa silloisen miehesi kanssa Ranskaan, Pariisiin? Siitä löytyy ketjuja vaikka kuinka paljon. Ei sillä muuten mitään väliä ole, mutta juttusi muuttuvat ihan miten sattuu ja minulla on ärsyttävän hyvä muisti :D[/QUOTE]
koska luulin että emme eroa kuitenkin... vaikka seurustelin jo nykyisen kaa ja x mies jopa tiesi, mutta ei meillä siis ollut mitään, hän oli vain asiakkaana, kun pyysin, vaikka se inhosi mun työ paikan, mutta mun takia kävi

koska luulin että emme eroa kuitenkin... vaikka seurustelin jo nykyisen kaa ja x mies jopa tiesi, mutta ei meillä siis ollut mitään, hän oli vain asiakkaana, kun pyysin, vaikka se inhosi mun työ paikan, mutta mun takia kävi

Hohhoijaa :D Olet kyllä mestari muuttamaan juttuja. Mutta ei se mitään. Nämäkin kaikki mitä nyt kerrot, tulee muuttumaan tulevaisuudessa ihan toiseksi, arvaan.

[QUOTE="vieras";26687360]Hohhoijaa :D Olet kyllä mestari muuttamaan juttuja. Mutta ei se mitään. Nämäkin kaikki mitä nyt kerrot, tulee muuttumaan tulevaisuudessa ihan toiseksi, arvaan.[/QUOTE]

no mitä mun jutuissa ei pidä paikansa, jos mä jotain silloin en halunnut kertoa ei se tarkoita ettei tää paikansa pitää, silloin kun vielä olin x parisuhteessa, niin olin enemmän hiljaa

[QUOTE="vieras";26687381]*nauraa ääneen* No joo onhan sekin ihan hyvä selitys. Mutta älä ihmettele, etteivät ihmiset pitkän päälle usko sinua ihan tavallisissakaan asioissa, koska juttusi ovat tänään yhtä ja huomenna toista. Minusta se ei anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä. Mutta ei se tosiaan sinun ongelmasi ole.[/QUOTE]
mä puhuin silloinkin totta, mutta en oo kertonut kuinka kauan tunnen jo siitä

[QUOTE="Eukko";26687119]Mun mies ei tuo kukkia,moittisin häntä siitä että meni taas törsäämään rahaa siihen (äitienpäivä ja synttäri erikseen). Mutta se on kova tekemään töitä. Vei äsken biojätteen mukisematta, pyykkää usein käskemättäkin, juttelee mukavia, on rauhallinen, uskollinen ja luotettava. Vahti eilen illalla lapsia, jotta sain kitkeä meidän kukkapenkkiä. Itikat vähän pisteli, mutta sain homman tehtyä nopeasti kun mies oli laittamassa lapsia sillä aikaa nukkumaan.[/QUOTE]

Eli et saa yllätyksiä, vaan tiedät aina milloin saat kukkia. Surullista. Ja mitä ihmeen ylistämistä tossa on, että mies vahtii omia lapsiaan??

[QUOTE="vieras";26687389]avausviestissäsi kerroit, kuinka pyysit anteeksi sitä ettei mies ole tuonut sinulle kukkia viime aikoina.[/QUOTE]

mies pyysi anteeksi että 3 vkoa ei oo kukkia tuonnut

Hei. Nyt äkkiä updeittausta vanhalle joka ollut pari vuotta ulkona kuvioista. Viimeksi Milanna rakensi älväriä, kaksi tyttöä, se ihmeellinen nettikauppa täynnä ihmeellisiä vaatteita, mitä nyt siis on tapahtunut?

Yhteistyössä