ihanaa mies:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
toi mulle ison kukkakimpun, pyysin anteeksi ettei ole tuonnut mulle kukkia 3 vkoa, kun ei ollut aika matkan jälkeen ja kotona mun ympärillä ei ollut kukkia, hän sanoi itseä tyhmäks sen takia, lupasi nyt tuoda useammin:D, sanoi että rakasta mua yli kaiken, kiitti että tulin hänen vaimoksi ja kysyi mua, että olenko ikuisesti hänen:heart:
kyllä hän osaa.....:heart:

• Tykkää
Reactions: moona81
Tähänkin pätee taas se loppuunkulutettu älynväläys: kukin tyylillään. Mua alkaisi ainakin rassata ja etoa tollanen palvonta ja siirappi. Toki kehuista tykkään ja niitä välillä kaipaan mut tollanen olis mun makuuni ihan liian överi.

Mun mies ei tuo kukkia,moittisin häntä siitä että meni taas törsäämään rahaa siihen (äitienpäivä ja synttäri erikseen). Mutta se on kova tekemään töitä. Vei äsken biojätteen mukisematta, pyykkää usein käskemättäkin, juttelee mukavia, on rauhallinen, uskollinen ja luotettava. Vahti eilen illalla lapsia, jotta sain kitkeä meidän kukkapenkkiä. Itikat vähän pisteli, mutta sain homman tehtyä nopeasti kun mies oli laittamassa lapsia sillä aikaa nukkumaan.

Liian tavanomaista.Mulla menis jo hermo jos ukko raahais jotain kukkasia joka viikko kotiin,menis jo liian tylsäksi.Mielummin harvemmin ja silloinkin jotain muuta kuin kukkapuskan kotiin tuominen.

[QUOTE="Eukko";26687119]Mun mies ei tuo kukkia,moittisin häntä siitä että meni taas törsäämään rahaa siihen (äitienpäivä ja synttäri erikseen). Mutta se on kova tekemään töitä. Vei äsken biojätteen mukisematta, pyykkää usein käskemättäkin, juttelee mukavia, on rauhallinen, uskollinen ja luotettava. Vahti eilen illalla lapsia, jotta sain kitkeä meidän kukkapenkkiä. Itikat vähän pisteli, mutta sain homman tehtyä nopeasti kun mies oli laittamassa lapsia sillä aikaa nukkumaan.[/QUOTE]
mun mies kans kova tekemään työt, se voi tehdä kaikki vaikka samana aikana, eikä ikinä itkee että väsyttää, hän on ihmemies:D, vaikka jos meillä ei olisi rahaa en olisi moitinut ikinä jos halua kukkia tuoda, mun mielestä hän just pitää mua onnelliseena, kun tuo kukkia viikotain.. myös jos jotain haluan, niin aina vastaus löytyy, ett mä lupasin tehdä susta onnellisen kulta, niin tottakai saat tai tottakai tehdään

[QUOTE="tiitii";26687139]Liian tavanomaista.Mulla menis jo hermo jos ukko raahais jotain kukkasia joka viikko kotiin,menis jo liian tylsäksi.Mielummin harvemmin ja silloinkin jotain muuta kuin kukkapuskan kotiin tuominen.[/QUOTE]

tuo hän muutakin, esim muutama vko sitten kultainen rannekoru tai siis se oli noin 7vkoa sitten...Meksikossa se teki erilaisia yllätyksiä kans

Mä en halua kukkia. Mua ilahduttaa mieluummin se, että mies siivoaa, käy kaupassa tai lähtee lasten kanssa hetkeksi jonnekin. Ja jos kukkia haluan niin puutarhaan voi aina istuttaa jotain. En tiedä miksi leikkokukat ei muhun iske.... Tänään viimeksi mies ilahdutti, kun toi ämpärillisen mustikoita, itse poimittuja =)

[QUOTE="hih";26687265]Mä en halua kukkia. Mua ilahduttaa mieluummin se, että mies siivoaa, käy kaupassa tai lähtee lasten kanssa hetkeksi jonnekin. Ja jos kukkia haluan niin puutarhaan voi aina istuttaa jotain. En tiedä miksi leikkokukat ei muhun iske.... Tänään viimeksi mies ilahdutti, kun toi ämpärillisen mustikoita, itse poimittuja =)[/QUOTE]

Pakko kertoa:D

Meillä kotona iso putarha, niin siellä kasvaa, omenat, pärynät, mansikka, metsämansikka ja muuta marjoista ja hedelmisistä, niin mun mies innoissaan päivittäin ne tuoda mulle:D. Lapset kans melko joka aamu hakevat sieltä itselle aamiasien puuron kaa, se on heille harrastus

Pakko kertoa:D

Meillä kotona iso putarha, niin siellä kasvaa, omenat, pärynät, mansikka, metsämansikka ja muuta marjoista ja hedelmisistä, niin mun mies innoissaan päivittäin ne tuoda mulle:D. Lapset kans melko joka aamu hakevat sieltä itselle aamiasien puuron kaa, se on heille harrastus

Lähiruokaa parhaimmillaan :) Miten oman maan mansikat maistuvatkin kaikkein parhaimmalle...

Heheh :D dodiih, no mutta onneksi soitit :)

älä muuta sano ja vielä räkäkännissä sanoin sille että hei tuu tänne, tavataan tänään ja piste, olimme tavaneet ja menimme hänen luo, juomaan, siellä mä sammuin, heräsin jossain huoneessa, se vei mua lattialta nukkumaan, hän ei ymmärtänyt yhtään, mistä mä oikein tulin ja vielä sellainen, hullu nainen :laugh:. Mutta en oo kauan sellaisissa bileissä ole ollut, 2 päivää Börs hotelissa, kaikist isoin huone, joku kaksio tai kolmio meillä oli, missä saa musiikkiakin kunnella ja oli syntärit siis

älä muuta sano ja vielä räkäkännissä sanoin sille että hei tuu tänne, tavataan tänään ja piste, olimme tavaneet ja menimme hänen luo, juomaan, siellä mä sammuin, heräsin jossain huoneessa, se vei mua lattialta nukkumaan, hän ei ymmärtänyt yhtään, mistä mä oikein tulin ja vielä sellainen, hullu nainen :laugh:. Mutta en oo kauan sellaisissa bileissä ole ollut, 2 päivää Börs hotelissa, kaikist isoin huone, joku kaksio tai kolmio meillä oli, missä saa musiikkiakin kunnella ja oli syntärit siis

Ja sinä olit vielä naimisissa exäsi kanssa tuolloin.

Yhteistyössä