Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihanaa talvi, aatelkaa kuu paistaa kera tähtien mikä nautinto on silloin mennä avanto uinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:eikä oo...se tietää tulevaa syksyä ja talvea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:ihanaa talvi, aatelkaa kuu paistaa kera tähtien mikä nautinto on silloin mennä avanto uinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:eikä oo...se tietää tulevaa syksyä ja talvea![]()
noin mäkin sanoin kolme vuotta sitten, mut kun kerran kokeilin, niin oli niin ihanaa että sitä on pakko harrastaa kaikki talvet.Alkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:ihanaa talvi, aatelkaa kuu paistaa kera tähtien mikä nautinto on silloin mennä avanto uinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:eikä oo...se tietää tulevaa syksyä ja talvea![]()
eheiiii.... mua ei sais avantoon millään!!!...hyvä kun kesällä tohtii
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:noin mäkin sanoin kolme vuotta sitten, mut kun kerran kokeilin, niin oli niin ihanaa että sitä on pakko harrastaa kaikki talvet.Alkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:ihanaa talvi, aatelkaa kuu paistaa kera tähtien mikä nautinto on silloin mennä avanto uinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:eikä oo...se tietää tulevaa syksyä ja talvea![]()
![]()
kesällähän sinne järveen meinaa paleltua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:noin mäkin sanoin kolme vuotta sitten, mut kun kerran kokeilin, niin oli niin ihanaa että sitä on pakko harrastaa kaikki talvet.Alkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:ihanaa talvi, aatelkaa kuu paistaa kera tähtien mikä nautinto on silloin mennä avanto uinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Poppy ja Piper:eikä oo...se tietää tulevaa syksyä ja talvea![]()
![]()
Noin olen kuullut muidenkin avantouimareiden sanovan... :/ mutta en silti... hrrrrr... :xmas: