Ihanaa kun on niin hiljaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea vaan kovasti!Meillä tämä kymmenkuinen roikkuu jalassa ja huutaa..mie YRITÄN juoda aamukahvini rauhassa. Kaksvuotias hyppii meidän sängyllä ja repii kohta taulun alas seinältä,mut just nyt ei kiinnosta :/

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Onnea vaan kovasti!Meillä tämä kymmenkuinen roikkuu jalassa ja huutaa..mie YRITÄN juoda aamukahvini rauhassa. Kaksvuotias hyppii meidän sängyllä ja repii kohta taulun alas seinältä,mut just nyt ei kiinnosta :/

Meillä meni neljä vuotta niin, et lapset heräs viimeistään kuudelta. Siks mä en osaa nukkua pitkään enää. Nyt ollaan satu kesän kunniaks pidettyy lapset hereillä yheksään asti, ja aamuisin tuntuu uni maistuvan :)

Toivottavasti sulla helpottaa kanssa :hug:

Mä olisin taas voinu nukkua vaikka kuinka kauan, mutta heräsin tuossa kuuden jälkeen ku naapurin koirat alkoi ulvomaan ja haukkumaan :kieh: Aloin keittää kahvia, niin tottakai molemmat pojat heräs heti mun kolisteluun |O Eli se siitä hiljaisuudesta tässä kämpässä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Kaikki muut nukkuu, mä oon jo tunnin ollu hereillä. Oon saanu rauhassa juoda kahvia ja istua tässä. Mikä vois olla ihanampaa?

Se että on vapaapäivä eikä muita kotona !
Saa tehdä mitä tahtoo ! B) ;)

Tuo on totta! Mulla oli just monta vapaapäivää, kun lapset oli landella ja ukko tuskafestareilla.
Ja lisää on tulossa kun mies lähtee jossain vaiheessa lomaa lasten kanssa mökille.

Meillä lapset pitää huolen heräämisestä, todella harvoin saatan herätä ennen näitä, kun jompi kumpi yleensä pomppaa siinä heti 6 jälkeen tai puol 7..siihen aikaan nukuttais vielä :/
Onnea kuitenkin ap:lle, hetken rauhasta =)

Yhteistyössä