Ihanaa HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mahtavaa, enään huomen aamu, sitten vapaata neljä päivää. :heart:
Ilmojakaan ei vois parempia luvata tänne etelään viikonlopuksi :D:D !!!

Mutta nyt aamukahvia ja puuroa :p:p

Huomenta!

Pilviseltä näyttää ja sadetta lupasi - taidan autoilla tänään töihin.

Pääsiäislomalla mekin ehkä sitten päästään pihaa siistimään. Vielä on lunta pihalla, mut eiköhän noi tosta parissa päivässä katoa :) Nyt kaffia!

Huomenta!

Ihanaa kun kevät on tullu ja lumet lähtee :) Tätä on odotettukin!

Tänään toisiks viimenen työharjottelupäivä, on aika hujahtanu nopsaan. Sit on vielä toukokuun alkuun asti kurssia ja sittenpä sitä taas mietitään että mitäs nyt.
Mietin että jos tässä yrittäis työharjottelua päästä kokeilemaan jonnekin muuallekin, te-toimiston sivuilla käyn kattelemassa ja jos sitä kautta sitten selviäis se oma alakin sitten.
Välillä on hirvee luuseri olo kyl, kun ikää on melkeen 30v. eikä ammatista tietookaan..siis ei mitään hajua ees alasta.

Mutta, nyt ihan eka kahvit ja sit töihin...Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Huomenta! Ylihuomenna lähdetään viikonloppumatkalle Englantiin, en malttais odottaa. Ja samalla toivon ettei lapselle tule mitään ylläriflunssaa juuri ennen matkaa.. :)

huomenta :)
pitäis saada poika hereille jotta päästäis tarhaan ajoissa, jos oikein muistan niin mulla olis tänään tapaaminen lto:n ja elto:n kanssa joten olis noloa myöhästyä.. mutta poitsu nukkuu vielä eikä suostu edes raottamaan silmiiään :O

Lapsi on ihan innoissaan verikokeesta, koska keijut on tuonu hänelle laastarit joiden ansiosta verikoe ei tunnu missään ;) Kai sitä lapsella jotain satumaista arjessa saa olla :heart: Vai kasvatanko mä lapsesta nyt pumpulilapsen :D Ihanan aamun jatkoa, me lähetään ny lääkäriin.

Ihanaa huomenta kans <3 Koko viikko lomalla, lähen koko pääsiäiseksi kaverille toiselle paikkakunnalle, mies viettää laatuaikaa pojankaa koko vkl. Mistää ei oo stressiä, huoletta. Ihanaa :D

Jaa, en mä nyt tiiä- joudun menemään lääkäriin, kun mun siitepölyallergia on lääkityksestä huolimatta menny niin pahaksi, etten meinaa happea saada. Nokka tukossa vaikka käytössä on nenäsumute, silmät rähmii, eikä niitä meinaa aamusin saada auki ja inhalaattori ei auta. Olo on varsin kiva.

Yhteistyössä