Ihanaa huomenta :)

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Joo, en ois ollu vielä halukas nousemaan ylös :D Mutta kuopus tahtoi niin ja nyt sitä sitten ollaan startattu taas päivä yhdessä =)

Voiko sitä oikein muuta vaatia kuin miehen joka rakastaa, miehen jota itse rakastaa. Aivan mahtavat ja rakkaat lapset. Ihana koti maaseudun rauhassa. Eläimiä ympärillä. :heart:
Mies ottaa asioissa aina minut huomioon ( ainakin melkein aina ;) ) ja tekee kotitöitä siinä missä minäkin, enemmänkin usein.

Mukavaa kesäaamua -> päivää kaikille! :wave: =)

Sitä samaa, IHANAA huomenta!

Tänään älysin että mä oon noussu vaikeuksien kautta lopultakin voittoon, elämä hymyilee ja mä uskallaan viimeinkin sanoa olevani aidosti ONNELLINEN <3

Sää voisi kyllä kieltämättä olla hitusen parempi, mutta se jos on ainut huono asia mun elämässä niin eiköhän se sillä selity :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mää ja:
Sitä samaa, IHANAA huomenta!

Tänään älysin että mä oon noussu vaikeuksien kautta lopultakin voittoon, elämä hymyilee ja mä uskallaan viimeinkin sanoa olevani aidosti ONNELLINEN <3

Sää voisi kyllä kieltämättä olla hitusen parempi, mutta se jos on ainut huono asia mun elämässä niin eiköhän se sillä selity :)

=) =)

Se on niin totta. Välillä on vaikeaa, ei sille minkään voi. Mutta kun muistaa sitten vaikeuksien jälkeen olla onnellinen niistä pienistäkin asioista niin elämä maistuu huomattavasti paremmalta =)

On minullakin huonoja päiviä vaikka nyt olenkin onnellinen kaikesta mitä minulla on. Siis vaikka ei olisi mitenkään erityisen vaikeaakaan ( siitäkin toki on kokemusta ) niin niitä sellasia inhottavia "nitinnatin" päiviä sattuu minullekin kun tuntuu ettei mikään ole hyvin vaikka siihen tunteeseen ei ole mitään syytä.

Mutta täytyy vain muistutella itselleen että kaikki on kuitenkin elämässäni todella hyvin.

Rahatilanne ei paras mahdollinen ( mies työtön, minä kotihoidontuella ), mutta ompahan mies ainakin kotona elämässä minun ja lasten kanssa tätä perhearkea kunnolla :) Siitäkin kun voi löytää niitä positiivisia puolia :)
Toki odotellaan ja jännätään soittoa töistä. Mies kävi työhaastattelussa viime viikolla ja sieltä sitten ilmotellaan kuinka käy =) Pidetään peukkuja ja jännätään. =)

Joo, peukut teille pystyyn!

Meillä vähän sama tilanne, siis minä opiskelen ja mies lomautuksella seuraavat 3kk. Mutta silti tuntuu jotenkin vaa niin pirun hyvältä :)

Ja ei tietenkää mullakaa koko ajan, välillä on niitä päiviä että kaikki tuntuu olevan sieltä ja syvältä, mutta vastapainoks on näitä että tuntuu että kaikki on vaan niin ihanaa ja tekis mieli vaan lullata kaikkia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mää ja:
Joo, peukut teille pystyyn!

Meillä vähän sama tilanne, siis minä opiskelen ja mies lomautuksella seuraavat 3kk. Mutta silti tuntuu jotenkin vaa niin pirun hyvältä :)

Ja ei tietenkää mullakaa koko ajan, välillä on niitä päiviä että kaikki tuntuu olevan sieltä ja syvältä, mutta vastapainoks on näitä että tuntuu että kaikki on vaan niin ihanaa ja tekis mieli vaan lullata kaikkia :)

Se onni täytyy vaan hoksata etsiä jostain arjen pienistä asioista =)

Kuopus lähtikin jatkamaan yöunia ja minäkin nuhanenäni kanssa taidan sukeltaa sitten vielä hetkeksi peiton alle kun kaikki muutkin nukkuvat =)

Nautiskellaan tästäkin päivästä :wave: =)

Huomenta! Mukavaa lukea noin ihanaa tekstiä täältä :). Onnea teille!

En olisi millään jaksanut nousta, peiton sisään olisin halunnut jäädä. Mut ei. Pakko oli nousta, eiköhän tässä kohta herää kunnolla. =) Hauskaa torstaita! Ai niin, tänään tulee Kauhukeittiö :D

Minä se koetin nukkua uudestaan kun kuopus kävi jatkamaan uniaan ja muutkin nukkui. ½ tuntia meni ja kuopus heräsi uudestaan :D Koetin peiton alla odotella että se mieskulta siitä vierestä nousisi mutta EI! :kieh: Melkein pilasi tämän hyvän aamun se mutta ei sittenkään... :p
Noustiin ylös, syliteltiin ja hassuteltiin sohvalla :heart: Nyt on esikoinenkin hereillä, aamu lastenohjelmia katselee ja kohta kutsun pipanat aamupalapöytään =)

Ulkona paistaa aurinko ja on ihana päivä taas tulossa :)

Ja söin jopa itse aamupalaa :o Sitä en ole tehnyt pitkiin aikoihin. Teen sitä todella harvoin, yleensä en saa aamulla mitään alas :x

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
=) =)
Voikohan päivä paremmin alkaakaan kuin tunteesta että kaikki on hyvin? =)

Aamulla herätyskellon soidessa klo 5.40 mä en ollut vielä kyllä kovin onnellinen. :whistle:

Nyt alkaa taas onnellisuus viedä voiton. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
=) =)
Voikohan päivä paremmin alkaakaan kuin tunteesta että kaikki on hyvin? =)

Aamulla herätyskellon soidessa klo 5.40 mä en ollut vielä kyllä kovin onnellinen. :whistle:

Nyt alkaa taas onnellisuus viedä voiton. :)

Heräämiset on minullekin vaikeita :D Mutta siitä se lähtee pikku hiljaa sitten sujumaan =)

Heräämiset on minullekin vaikeita :D Mutta siitä se lähtee pikku hiljaa sitten sujumaan =)

Mä leivoin ja tein työhakemusta eilen, pääsin nukkumaan vasta puoli yhden aikaan. Huikeat viiden tunnin yöunet jälleen kerran takana. :D Ihmekös tuo että väsyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Mä leivoin ja tein työhakemusta eilen, pääsin nukkumaan vasta puoli yhden aikaan. Huikeat viiden tunnin yöunet jälleen kerran takana. :D Ihmekös tuo että väsyttää...

No sä teit jotain hyödyllistä valvoessas :D Minä vaan lusmusin ja könysin sänkyyn yhden jälkeen :ashamed:
Tulin iltalenkiltä vasta joskus kymmenen jälkeen ystäväni kanssa niin piti saada hetki hengähtää rauhassa ennen yöunille menoa :D

Yhteistyössä