Ihanaa, huomenna lähdemme kuukaudeksi Havaijille ja sitten meille tulee uusi koiranpentu <33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultalusikka suussa syntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kultalusikka suussa syntynyt

Vieras
Olemme mieheni kanssa molemmat miljoonaperijöitä, rahaa tulee niin paljon sijoituksista yms, ettei töissä tarvitse käydä. Siksi reissaamme aina useamman kerran vuodessa ympäri maailmaa. Viisi ihanaa lasta meillä on, ja lastenhoitaja ja kotiopettaja reissaa mukanamme. Vaikka lapsiemme Äo:t ovat kyllä n. 180 kaikilla lapsilla, että ei niiden varmaan tarvitsisi edes koulua käydä.

Tilasin juuri matkaa varten uusia Chanelin, Cuccin ja Diorin vaatteita ja kenkiä, ne on niiiin mun lemppareita. Vaikka kyllä jotain halpis-Guessiakin joskus käytän jos jotain kivaa löytyy.

Rakastan kyllä miestäni niiiin paljon kun hän ostaa minulle joululahjaksi oman saaren, johon ajattelin ensi kesänä rakennuttaa huvilan ja vesipuiston lapsille. Itse mietin, että ostaisin miehelleni Ferrarin lahjaksi, mitä mieltä olette olisiko hyvä lahja? Entäs lapsille? Jokaiselle on nyt ostettu lahjoja n. 200 000e edestä, mutta pitäisiköhän vielä jotain "pientä"..

[QUOTE="provo";29340677]Onko jostain mielisairaalasta tänään karannut paljonkin "vankeja"?[/QUOTE]

En tiedä onko karannut, ei se meitä haittaa vaikka olisikin, sillä emme kulje "tavallisen kansan" keskellä, liikumme aina limusiineilla. Ja tietysti kaikki talomme on ympäröity muureilla ja lisäksi meillä on 20 palkattua vartijaa.

[QUOTE="Aapee";29340734]Emme me pese itse itseämme, meillä on palkattu pesijät sitä varten! Kai ne nyt osaa pestä kunnolla.[/QUOTE]

Pitäiskö sun mennä jo nukkuu? TOoosi tyhmät jutut!

[QUOTE="Aapee";29340734]Emme me pese itse itseämme, meillä on palkattu pesijät sitä varten! Kai ne nyt osaa pestä kunnolla.[/QUOTE]

Ja varmaan myös pyyhkijät wc-käynnin jälkeen?

[QUOTE="tyhmä";29340732]Oonko mää jotenkin tyhmä, kun en tajua mitä hauskaa tällaisessa provoamisessa on?[/QUOTE]

sama täällä, en ymmärrä mitä järkeä näissä on...ei edes naurata.

Oi vitsit, vähän ihanaa! Mä en oo ees kuullutkaan ikinä sellasesta merkistä kuin Cucci, oon aina luullut et se on vaan junttien kirjoitusvirhe ja Sunny Beachin oma merkki! Mut pakkohan sellanen luxusversio on olla olemassa, kun kerran miljoonaperijätär tietää :heart:

Yhteistyössä