Ihanaa, että on tämä lapsettomuus palsta!

Minä olin lopettanut kokonaan palstalla käymisen ja olin vain ns. sättiläinen, koska ei jaksanut enää kuunnella sitä "ihanaa plussasin" hehkutusta. Täällä, jos niin tapahtuu, voi olla todella iloinen. (toki iloitsen muidenkin puolesta, mutta tietyssä vaiheessa se on niin turhauttavaa, kun itselle ei tapahdu mitään)

Tärppionnea meille kaikille :wave:
 
Meillä tutkimuksia ja hoitoja kesti seitsemän pitkää vuotta.
Nyt meillä on jo kaksi ihanaa poikaa, joista toinen syntyi täysin odottamatta " luomusti ". :heart:
Luulen, että tulen silti muistamaan aina sen, miten välillä toivottiin, petyttiin ja taas toivottiin.
Niin iso ja elämää hallinnut asia tuo lapsettomuus oli, että mielelläni jaan kokemuksia muiden samassa tilanteessa olevien / olleiden kanssa.
Tsemppiä teille kaikille!
....... ja älkää menettäkö toivoanne :flower:
 
samaa mieltä sun kanssa Pipari, ei oikein toi vauvakuume-palsta enää nappaa. Ei meillä kyllä vielä mitään hoitojakaan oo alotettu, että ollaan tämmösessä välivaiheessa vielä, mut silti mielummin luen aiheesta täällä. Tuntuu että täällä saa olla ihan vapaasti turhautunut ja kyllästynyt omaan tiilanteeseensa... se auttaa ja sit on helpompi taas yrittää ajatella vähän positiivisemmiin. :)
 

Yhteistyössä